Nederlandse politiek

Nog meer foto’s van GS

Veeg ons op, jongens. Voor die 1 miljoen lachen we ons in ieder geval wel de ballen uit de broek. Kajsa bedankt!

https://www.geenstijl.nl/5149335/eerst-een-miljoen-weggepist-aan-nepnieuws-en-nu-weer-aan-een-nepfestival/

Heb je er zelf nog een kijkje genomen Mike?

Nee, geen enkele behoefte aan. Gaaf dat GS daar wel was en dit festiFAAL heeft verslagen en vastgelegd!

Mike

Had ik ook niet gedacht. Net als de meeste Nederlanders niet gegaan zijn. Idd gaaf dat GS dat heeft gedaan. Er werd gezegd dat er 7000 kaarten al waren verkocht. Hoeveel mensen zullen daar achteraf niet van gegaan zijn. Ik denk dat er een telmachine ergens in de knoop heeft gezeten ?

Ze liegen, zoals altijd. Ze willen zo graag de illusie hoog houden dat ze een meerderheidsstandpunt vertegenwoordigen, terwijl dit dus bij geen hond leeft. Tot zover de aansluiting van onze 'volksvertegenwoordigers' en het volk zelf.

Mike

Ja, dat begrijp ik dat ze liegen.
Wat bijna onbegrijpelijk aan het worden is is dat de leugen zo doorzichtig is. Iedereen ziet toch wel dat het aantal bezoekers niet is wat men zegt dat het is? Al is de leugen nog zo snel...

Het democratiefestival, volgens sommigen is dat positief. Want die willen bouwen aan Nederland...hij bedoeld vast, bruggen bouwen zodat Nederlanders eronder kunnen slapen om plaats te maken voor asielzoekers ?

?s=20

Nog niet zo lang geleden werd een aflossingsvrije hypotheek aan banden gelegd. Nu willen ze dat weer terug draaien voor starters met allerlei omslachtige manieren. Blijkbaar werkte dat plan dus niet.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/4830251/kabinet-kijkt-starters-vrijgesteld-kunnen-worden-van

Mijn zwager werkt bij de overheid en ze werden gestimuleerd om die dag bij te wonen, ze zouden dan doorbetaald krijgen. De meeste ambtenaren gingen toch liever werken op kantoor.

Joost

Ik las idd ook dat er veel gestimuleerd werd binnen de overheid om daarheen te geen. Wellicht dat de mensen die ervoor kiezen niet te gaan in elk geval wakker zijn!

Ook vandaag weer lekker druk ?

?s=20

Is er nog sojamelk te krijgen op het festival?

In combinatie met een sojaburger, halve prijs!

Fantastische censuur ook daar op het festival!

Hierbij alvast een sneak preview van de workshop van dr. Kristof Jacobs, universitair docent Politicologie aan de Radboud Universiteit. Jacobs zal ingaan op de vraag waarom veel mensen niet meedoen aan politiek, waarom veel mensen denken dat er een grote maatschappelijke onvrede is in Nederland en zal er pleiten voor een Twitter-stop voor journalisten. “Journalisten, politici en trollen zijn dol op Twitter” vertelt Jacobs. “De rest van de wereld veel minder, dus dat levert een erg vertekend beeld van de samenleving op en vergroot de impact van een kleine niet-representatieve groep mensen op het nieuws.” Jacobs’ lezing staat gepland op zaterdag 31 augustus van 11.30 uur tot 12.30 uur in ‘Studio Lent’ op het festivalterrein.

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan