Nederlandse politiek

Op facebook geeft Ramon Walter aan met Jakob de Jonge te hebben gesproken en daar kwam dit verrassende verhaal uit. De schilderijen zouden kritiek op het kwaad in de maatschappij verbeelden. Waarmee hij dus aan de ‘goede kant’ zou kunnen staan…

Het volgende bericht bedoelde je dus:
https://www.facebook.com/RamonWalter11/posts/1513370522176804

Naar aanleiding van wat het schilderij betekende op de achtergrond tijdens het ondertekenen van het contract met vaccinproducent Astrazeneca door Minister Hugo de Jonge, meldt hij het volgende.
Jakob zegt: "Die heb ik in 2012 gemaakt en het gaat over de vreemdelingen die in Nederlandse detentiecentra zitten. Dat zijn de gebouwen die je ziet. Links Detentiecentrum Zeist, midden detentiecentrum Schiphol, waar in 2005 11 migranten omkwamen bij brand en rechts Alphen aan den Rijn. Verderop ook nog Rotterdam en Zaandam. Als onderzoeker voor de mensenrechtenorganisaties Amnesty en Justice & Peace heb ik deze centra allemaal bezocht en met gedetineerde vreemdelingen gesproken. Hun verhalen, hun gebroken dromen heb ik symbolisch afgebeeld met de vallende vogels."

Kevin

Interessant... Het gebouw aan de rechterkant lijkt idd erg op detentiecentrum Alphen aan de Rijn.

Tejj01rx8689nw02wx81ovz9anhtucn4w.jpg

Tukn4q700ggj3a7wq1vty1agqfsrr7nn7.jpg

Kevin

Detentiecentrum Schiphol...

T0es1iiels8gm1h11it9q91afefj20uad.jpg

Hier nog een keer het schilderij:

T1drx3djvksosdftf1wjyiseqdy7ygvhq.jpg

Het linkergebouw herken ik nergens in terug... Midden is Schiphol en rechts Alphen aan de Rijn... Dit schilderij is dus GEEN AUSCHWITZ! Het lijkt erop dat Jacob dus gelijk heeft met zijn verklaring over dit schilderij... We moeten echt oppassen dat we niet alles voor zoete koek slikken van wat mensen beweren...

Kevin

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/06/05/gebroken-beloftes-hoe-de-wieringermeerpolder-dichtslibde-met-windturbines-en-datacentra-a4001882

Lees aub dit komt ook onze kant op en dat is geen flauwekul.

Wie nog steeds durft te ontkennen dat dit rechtstreeks fascisme is kan dus niet met feiten omgaan en zegt alles over de degeneratie tussen je oren ...

Probeer dit te delen op social media aub.

www.epochtimes.nl/de-gestapo-van-china-heeft-onbetwiste-macht-bij-vervolging-van-spirituele-groep-gelekt-document_12701.html

Het lijkt erop dat Jacob dus gelijk heeft met zijn verklaring over dit schilderij… We moeten echt oppassen dat we niet alles voor zoete koek slikken van wat mensen beweren…

Hier ben ik het mee eens, maar hiermee echter niet:

Op facebook geeft Ramon Walter aan met Jakob de Jonge te hebben gesproken en daar kwam dit verrassende verhaal uit. De schilderijen zouden kritiek op het kwaad in de maatschappij verbeelden. Waarmee hij dus aan de ‘goede kant’ zou kunnen staan…

Ik hen me al vaker kriitisch uitgelaten over Ramon Walter. Sowieso krijg ik 'bad vibes' van de alternatievelingen op Facebook. Het lijkt alsof hun functie is om het ene na het andere dwaalspoor uit te zetten. Eerst was FB het platform van de 'normies', maar sinds de coronacrisis verschijnen er ineens prominente stemmen op FB, zoals RW en Peter DG e.a., die van alles en nog wat beweren maar vrijwel nooit hun statements onderbouwen op basis van verifieerbaar bewijs. Dergelijke statements worden op Twitter meteen afgeschoten door veel beter onderlegde Twitteraars maar op FB kunnen ze ongehinderd een eigen leven gaan leiden. Daarom zie je ook dat RW, Peter DG e.a. zich helemaal niet op Twitter begeven, ze hebben geen schijn van kans daar. Twitter is en blijft de frontlinie voor de betere info, niet FB, pas op voor valse profeten!

Mike

Mee eens Mike! Die uitleg van Ramon Walter geloof ik ook niks van, want het moet nog blijken of die Jacob echt aan de goede kant zou staan... hij kan van alles zeggen over z'n schilderijen, en sws draaien Satanisten alles om, de tijd zal het dus leren...

Maar dat dat schilderij Auschwitz voor zou stellen waren ze op twitter ook in getrapt! Volgens mij zagen we de eerste berichten ook op twitter. En ik ging gewoon ZELF met m'n eigen ogen die gebouwen bekijken en vergelijken om er vervolgens achter de komen dat het onzin is... Dus iedereen neemt die stelling klakkeloos over zonder effe zelf te kijken.

Kevin

die Peter DG was een paar keer goed geïnformeerd, maar hij het vandaan had? Hij maakte wel eens een opmerking alsof hij aangewezen was om info naar buiten te brengen, want hij kreeg wat door. Van wie dan? Het kan natuurlijk dat hij banden heeft aan de goede kant, maar ook vv.
We hunkeren zo naar nieuws. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in de afgelopen 2-3 maanden, er net zo vaak ingetrapt ben als de 5 jaar ervoor.

Ik laat in het midden of we hier met een kloon te maken hebben, of dat het gewoon dezelfde persoon is die gewoon nog killer is geworden qua persoon, en wie weet zit ie aan de drugs... de oogkleur is gewoon hetzelfde, die kan anders lijken door de lichtinval.

Kevin

We hunkeren zo naar nieuws. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in de afgelopen 2-3 maanden, er net zo vaak ingetrapt ben als de 5 jaar ervoor.

Hier goed advies voor jou, Kevin:

Mike

Die quote was trouwens niet van mij afkomstig.

Maar dat is helemaal waar wat er in de tweet staat. En als aanvulling daarop moeten we af en toe accepteren dat we sommige dingen op dit moment niet weten... Vaak zal de tijd het leren hoe de vork aan de steel zit.

Kevin

Die man is totaal onbetrouwbaar heeft al van alles zich mee bemoeid, maar is en blijft een vvd'r en daarmee volledig onbetrouwbaar en heeft een (dubbel) joods paspoort als de feiten kloppen.

De zaak Albayrak wordt daarmee in retrospectief wel erg lachwekkend, helaas heeft de gemiddelde nederlander een zeer kort geheugen en laat zich graag (ver)leiden door ... handen af hypotheek rente, iedere nederlandere 1000 euro er bij, nu de waarheid ... kennen we ze nog .... iedere immigrant die geen positieve bijdrage levert aan dit land heeft aan mij een slechte ... kennen we het nog ...
Mijn 2 centen.

Bedoel je dat Wilders onbetrouwbaar is? heb ik niet meegekregen in alles wat ie naar buiten brengt.
Dan kun je Baudet ook net zo goed in die hoek schuiven. Die roept ook termen over zoveel geld belastingvrij voor de Nederlander om maar wat te noemen. Ik zie liever Baudet en Wilders samen dan ubehaupt nog 1 linkse partij.

Maar ja, deze heks doet er alles aan om dat te voorkomen. Ze moeten natuurlijk voorbereiding treffen om te zorgen dat als er verkiezingen komen de stembureaus dusdanig ingericht is dat fraude verklaarbaar is. of hoe er dan ook tzt gestemd gaat worden. We moeten dus alles doen om te voorkomen dat het zover komt.

https://wnl.tv/2020/05/24/minister-ollongren-over-mogelijk-uitstel-verkiezingen-we-moeten-met-elk-scenario-rekening-houden/?fbclid=IwAR1Kumrj338rLlVvoJ0B6ZPYFuP907MeUgBz0ho_znwSSfPPJjgYXR_1uso

@jokejoke, jawel ben ik met je eens hoor. Ik weet wel bijna zeker dat Wilders gecontroleerde oppositie is en van Baudet denk ik dat ook steeds meer. Ik vertrouw ze beiden niet dat heb ik eerder ook al gezegd hier op het forum. Desalniettemin wilde ik dit filmpje toch even delen puur betreft zijn standpunt over die noodwet.

Hoe kan dat nou als je wel voortdurend hier aangeeft de huidige regels zat te zijn? Welke partij denk je dat het beter zou doen dan de huidige partijen die nu regeren dan?

Ik wil met klem een ieder verzoeken dit te lezen en je af te vragen WAT heb je in te brengen als dit soort muiters aan je deur staan !!!

Nogmaals BE PREPARED !!!

http://laatste.brekendnieuws.nl/2020/06/18/benjamin-fulford-failliet-en-zonder-leider-kampt-amerika-met-chaos-en-revolutie/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan