Wilders 'schept' ook wel eens op dat Rutte zijn protegee was, toen die in de kamer kwam. Tjsa, misschien is Rutte in de normale omgang een prima gast en vliegen ze elkaar in de kamer in de haren en drinken ze daarbuiten regelmatig gezellig koffie in de kantine. Het is ten slotte geen oorlogsgebied daaro in Den Haag.
Wilders twijfel. De pvv vindt het klimaatgebeuren een hoax, 10 jaar terug ook al, dus 3 dikke duimen omhoog. Ze stemmen zo ongeveer alles mee met de pvdd, das 3 dikke duimen omlaag.
Bosma, vind ik goed. Zou die het niet door hebben als Wilders een rat was????? Misschien is hij geen rat maar een te slappe hap, kan ook. Ik hou alle opties open.
En die Bosma is goed, bv zijn afbranden van ollengren een tijd terug. Hij zou advocaat kunnen zijn, zo solide zat zijn pleidooi in elkaar. Maar voor wie is dat pleidooi. Door de camerapositie lijken die debatten zelfs bijna spannend, maar de keer dat je even de zaal in kan kijken, zie je dat die leeg is en de mensen onderuitgezakt op hun mobieltje zitten te swipen. Een poppenkast voor de buhne? Of gebeurd er wel echt wat? Ik zie een loopgraven pleidooien en dito reacties, ministers die nagenoeg alles afwimpelen of doorschuiven ergens naar. Heb ik ooit iemand gezien die tot inzicht kwam????? En natuurlijk moet de kamer af en toe wel wat bereiken, anders is het ongeloofwaardig en in hoeverre dat van te voren al is ingepland en in hoeverre echt de inbreng van kamerleden??