Zo jammer om te zien dat rechtse sites als GeenStijl vallen voor het fopargument dat elke vorm van 'identiteitspolitiek', zowel aan de linker- als aan de rechterkant, toxisch is. Dit is een Trojaans paard in het politieke debat dat vanuit LINKS is geintroduceerd, zoals recentelijk nog in
dit Volkskrant-artikel. Dit is een slinkse manier om iedereen die zich bezighoudt met 'controversiele' onderwerpen als de relatie tussen misdaad en ras, IQ en ras en cultuur en ras weg te kunnen zetten als 'schedelmeters', zoals GS meent te moeten doen in dit artikel:
https://www.geenstijl.nl/5140047/is-wel-zo/
Zo'n 'schedelmeter' is Jared Taylor en volgens GS mag Thierry Baudet geen gesprekken met Taylor voeren. Never mind dat Taylor zijn punten op WETENSCHAPPELIJKE wijze beargumenteert en onderbouwt. Welnee joh, hij doet net zo goed aan 'identiteitspolitiek', maar dan aan de rechterkant, en Thierry kan er maar beter verre van blijven.
Ik heb nieuws voor GeenStijl en andere commentators aan de 'rechterkant' van de politiek: identiteitspolitiek is CULTUURMARXISME en daarmee dus een EXCLUSIEF LINKS fenomeen. Alleen die enkele kaalkoppige idioot die zich prettig voelt aan het uiterste eind van het rechtse spectrum zal nog aan identiteitspolitiek doen door blanke superioriteit als fanatieke geloofsuiting te promoten, maar tot deze club behoort Taylor zeker niet!
Maar geloof mij niet op mijn woord, bekijk hier een interview dat die dude van The Red Elephants had met hem in oktober van dit jaar:
Mike