Nederlandse politiek

‘Geruststellend': de VVD komt ons op Nieuwjaarsnacht tegen tuig beschermen met GIF’jes en stockfoto’s

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/12/geruststellend-de-vvd-komt-ons-op-nieuwjaarsnacht-tegen-tuig-beschermen-met-gifjes-en-stockfotos/

Mike

Helemaal eens trouwens dat Hiddema gekozen is als Nederlander van het jaar. Mijn voorkeurstem is dan ook naar hem gegaan. Een man met geweldige humor en een hele fijne manier van zn boodschap overbrengen.

Hiddema had ook mijn voorkeursstem, maar dat zal niet weer gebeuren. Dit is wat ik schreef over hem op 16 december jl.:

In dat opzicht is Theo Hiddema me dit jaar tegen gevallen als politicus. Ik heb hem mijn voorkeursstem gegeven, maar hij heeft het niet waargemaakt. Ik heb nu al meerdere keren gezien dat hij niet goed om gaat met de LEGITIEME ZORG die er bestaat onder FvD-kiezers over de kromspraak in ons land door D66-rechters en het OM. Hiddema bagatelliseert deze verontrusting door te stellen dat er wel degelijk harder wordt gestraft dan voorheen en dat het eindoordeel nu eenmaal bij de rechters ligt en daarmee is de kous af.

Ondertussen worden er slechts taakstraffen uitgedeeld voor vaak ernstige vergrijpen en zien we bijv. dat de Amsterdamse ‘Kristallnacht’-ruitenvernieler nagenoeg meteen weer vrij rondloopt. Wat ik en andere FvD-kiezers van Hiddema willen horen is dat hij dit gaat aanpakken, ik koop niets voor ‘zo werkt het nu eenmaal in onze rechtspraak’. Een gemiste kans en ik hoop dat Thierry zijn nr. 2 hier op aanspreekt. Want eerlijk is eerlijk: Thierry is alleen maar beter geworden in de loop van dit jaar!

Ik stem voortaan op Thierry!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan