Nederlandse politiek

De vraag die pieter zich moet stellen is wil ik nog wel bij deze club blijven.

Dit schreef Jokejoke afgelopen middag. Precies ook mijn gedachte.

Volgens mij heeft Pieter 4 opties:

1- Zich schikken naar de uitslag en vervolgens meewerken aan een plan van Hugo, wat totaal afwijkt van zijn eigen plan. Hoe geloofwaardig ben je dan nog?

2- De uitslag aanvechten met als gevolg dat je een slecht verliezer genoemd wordt.

3- Exit CDA en aansluiten bij een andere partij.

4- Exit CDA en een eigen partij starten.

Ik wens Pieter heel veel wijsheid toe.

Zich schikken naar de uitslag en vervolgens meewerken aan een plan van Hugo, wat totaal afwijkt van zijn eigen plan. Hoe geloofwaardig ben je dan nog?

Pieter pikte een traantje weg bij de uitslag. Hij weet donders goed wat dat voor hem betekent. Ik denk dat dat de reden was voor dat traantje.
En nu moet hij in ieder geval vandaag een toneelstukje opvoeren.
Dat past niet bij hem. Ik wed dat hij zichzelf niet verloochent.
Hier op dit forum werd al gezegd ze zullen net zo lang stemmen tot Hugo heeft gewonnen. en Pieter wist dit ook. Hij is niet gek.
Na 3 weken (zijn vakantie) zullen we het horen.

Thhgp8ed79kg8rivh69q7yp26qyc0i6k2.jpg

Vandaag in de krant (AD) Politiechef hekelt ‘trial by social media’: ‘Racistische kaart wordt steeds vaker gepakt’

mijn reactie op linkedin:

Met nep media, twijfelachtige rechtspraak waar een rechter het meent de grondwet buiten werking te kunnen stellen, het heet niet voor niets de grondwet. Wen er maar aan dat de politie verantwoording moet afleggen tegen het volk, elke keer in elk geval. Een beste agenten, jullie hebben je eed afgelegd op de grondwet, wie vertegenwoordigen jullie nu? Ons niet !!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan