Nederlandse politiek

ssrdam, ik had het iets duidelijker moeten stellen: het gaat er mij om dat wakkere mensen het samen aangaan en daarbij de kleine verschillen van inzicht even laten voor wat ze zijn. Zo kan er een grote tegenkracht gebundeld worden.
-Het moet geen politiek partij worden want dat is altijd poppenkast.
-korte acties voeren maakt geen indruk op de politici, al doen ze voor de vorm alsof.
-via de rechter werkt ook al niet meer.
-verzet op vreedzame wijze door acties die net zolang doorgaan tot de politiek echt capituleert en de huidige overheidsvorm ophoud te bestaan.

het gaat er mij om dat wakkere mensen het samen aangaan en daarbij de kleine verschillen van inzicht even laten voor wat ze zijn. Zo kan er een grote tegenkracht gebundeld worden.

Dat zou ten alle tijde de gemeenschappelijke rode draad moeten zijn tegen deze gemeenschappelijke vijand.

Astrid, graag voortaan 1 van de volgende 2 dingen niet meer doen:

Vanaf een mobiel NIET de link afkomstig van de YouTube-app gebruiken. In plaats daarvan een browser downloaden (ik raad Brave aan), naar youtube.com gaan via deze browser, daar de gewenste video oproepen en de URL in de adresbalk bovenaan knippen en plakken in je posts.

Vanaf een laptop of PC NIET met je rechtermuisknop op het filmpje klikken en deze link knippen en plakken in je posts. In plaats daarvan opnieuw de URL gebruiken bovenaan in de adresbalk van je browser.

Heeft te maken met de manier waarop de forumsoftware YT-video's embedt. Vergelijk de uitgerekte weergave in jouw post hierboven met de weergave hieronder:

Alvast bedankt!

Mike

Peiling
Welk rapportcijfer geeft u Rutte’s optreden in Brussel?

https://cultuurondervuur.nu/peiling-welk-rapportcijfer-geeft-u-ruttes-optreden-in-brussel/?utm_medium=email&utm_source=civitas&utm_campaign=newsletter

Belastingen op afval of belasting op grondstof?

Plastic is an incredible substance for the economy -- and the worst substance possible for the environment, says entrepreneur Andrew Forrest. In a conversation meant to spark debate, Forrest and head of TED Chris Anderson discuss an ambitious plan to get the world's biggest companies to fund an environmental revolution -- and transition industry towards getting all of its plastic from recycled materials, not from fossil fuels.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan