Nederlandse politiek

Ook Derksen wil daar wel over nadenken: „Het is wel een clubje waar ik bij wil horen.”’

Ugh... waarom trekt die bolle Henk mensen als Johan aan? Laatst is Jan Roos ook al afgehaakt van Baudet...

Rechts-progressief is een light versie van links, en zit uiteindelijk op bepaalde vlakken ook vol met mensen die alleen handelen en denken binnen bepaalde kaders (echter zijn deze kaders ruimer dan links). Echter het cynisme, en de afkeer tegen alles wat lijkt op 'complotdenken' is behoorlijk sterk aanwezig bij deze mensen.

Kevin

Vinden jullie Willem Alexander ook opvallend relaxed in die opname van RTL?
Hoe grappig hij is. Zo heb ik hem nog nooit gezien.
n463mjbsdqas8z0uwt8i9sisd3kl1dbs.jpg

Willem Alexander , gebruikt misschien wel lachgas om de stemming erin te houden,  echt ongelofelijk dat hij niets doet !!  Of moet ie de hand boven zijn moeders hoofd houden ..

Ja, ik vind hem de laatste tijd sws best relaxed overkomen...
En idd hij zet echt zo'n trol-gezicht op... Lucky TV heeft hier niks meer aan toe te voegen😅

Kevin

echt ongelofelijk dat hij niets doet !!

Het hele punt is dat WIJ met z'n allen iets moeten doen, niet de politiek of het staatshoofd.

Kevin

ik vond het een beetje een volkse reactie, niet passend bij hem. Was het zijn kloon?
Wat vinden jullie trouwens van de jongste dochter. Op een foto die in de krant stond leek ze een beetje op een mongool. Ze kijkt heel anders: alsof het lieve meisje in een wondere wereld loopt.

Er is in dit land voor 8 miljard aan 'steun' uitbetaald aan bedrijven die 'lijden' onder de 'crisis' ...
Vul je eigen gemeente in en zie welke bedrijven er 'lijden' ....

https://www.groot-waterland.nl/2020/07/15/bijna-8-miljard-aan-noodsteun-check-hier-naar-welke-bedrijven-het-ging/#comment-129605

Op een foto die in de krant stond leek ze een beetje op een mongool. Ze kijkt heel anders: alsof het lieve meisje in een wondere wereld loopt.

Ze heeft iets weg van Greta.

Kevin

#StemZeWeg

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/768982493/ieder-klein-foutje-van-hardwerkende-mensen-met-laag-inkomen-wordt-afgestraft

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan