Nederlandse politiek

Over energietransitie:

Het is spannend geworden: wie zijn straks de winnaars en wie de verliezers? De deelnemers aan deze wedstrijd: De Nederlandse bevolking die naast een enorm grote belastingdruk ook nog eens op extra kosten wordt gejaagd en keuzevrijheid moet inleveren zitten als goedgelovige gemeente in zwart gekleed op de keiharde kerkbanken in een ijskoude kerk, de tegenpartij: het kabinet dat op de kansel staat met witte overhemden en stropdassen dragend, een straalkachel op de voeten gericht en terrasverwarmers om hun heen, ze laten deze dienst nu al voor de 6e keer collecteren, de stroom is duur geworden.

Oeps Mike is dit nep? Fake news ..
Dat weet iik niet, maar ik zie een index van Wikileaks en vroeg me af wat je precies hiermee bedoelt.

Mike

De verkiezingen komen eraan en de VVD heeft weer stoere, rechtse praatjes via hun nieuwe troef, Bente Becker:

Mike

Alles wat die Henk Krol aanraakt valt in gruzelementen:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1536100660/van-kooten-breekt-met-partij-voor-de-toekomst-van-krol-ben-voorgelogen

Mike

OOPS!
„Henk Krol heeft hierover tegen mij gelogen. Hij beloofde dat wij met zijn tweeën de politieke lijn zouden bepalen, maar nu blijkt dat Otten aan alle touwtjes trekt. Mijn principes gaan niet samen met de zijne en daarom stap ik eruit.”
(zie bovenstaande post voor de link)

Mke

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan