Nederlandse politiek

Ik snap wat je zegt. Uiteraard moet iedereen dit zelf weten als men denkt dat het zijn vruchten af gaat werpen. Dit gaat ook niet om stil zijn. Ik heb zelf de indruk dat alleen het stemhokje zijn vruchten af kan werpen. Daarom denk ik dat de uitrol van Q belangrijker is om mensen zover te krijgen anders te stemmen. Met al die verliezende rechtszaken die viruswaanzin achter de rug heeft daalt mijn geloof eerlijk gezegd naar het 0 punt.

Zo, de mens is geschapen om z'n natuur te doen, wat vanzelf gaat, automatisch. Al wie dit niet ziet en daar tegenin handelt uit welk ander belang dan ook zaait dood en verderf, het graf dat hij uiteindelijk voor zichzelf graaft.
Wie niet ziet hoe mooi en oneindig wijs leven voor elkaar is, is ziende blind en horende doof.
Wees toch welkom vreemdeling, ontaarde mens, ook jij kan weer gaan zien, waag je het er op?

Verum Sinceritate

Ik snap wat je zegt. Uiteraard moet iedereen dit zelf weten als men denkt dat het zijn vruchten af gaat werpen. Dit gaat ook niet om stil zijn. Ik heb zelf de indruk dat alleen het stemhokje zijn vruchten af kan werpen. Daarom denk ik dat de uitrol van Q belangrijker is om mensen zover te krijgen anders te stemmen. Met al die verliezende rechtszaken die viruswaanzin achter de rug heeft daalt mijn geloof eerlijk gezegd naar het 0 punt.

Het enige wat werkt is iedere gelegenheid gebruiken om massaal de straat op gaan.

Wat Viruswaarheid doet met al deze rechtzaken, is aantonen hoe corrupt of onderdruk gezet onze rechtspraak is. Volgens mij is het ook hun tactiek om oneindig veel rechtzaken aan te spannen. Uiteindelijk zal een deel hiervan wel eerlijk behandeld worden. En van het een komt het ander.

Met al die verliezende rechtszaken die viruswaanzin achter de rug heeft daalt mijn geloof eerlijk gezegd naar het 0 punt.

Dit zei mijn man gister ook en dus raakte wij in discussie. Ik probeerde uit te leggen dat die rechtszaken ook meer zijn om aan te tonen dat het systeem niet deugt. Volgens mijn man was die demo tegen de spoedwet ook niet nuttig omdat ze toch wel doen wat ze willen. Hij gaf het voorbeeld vd mondkapjes plicht in delen van Rotterdam en Amsterdam. Hij zei dat is hartstikke tegen de wet en code van Neurenberg en TOCH doen ze het gewoon. Dus wel of geen spoedwet zij doen wat ze willen. Met andere woorden: een verloren strijd.

Ik denk daar toch anders over, juist daarom is opstand harder nodig dan ooit!
Nu al de handdoek in de ring gooien? No way al is het alleen al voor de toekomst van onze kinderen. Ik heb nog steeds vertrouwen maar eerlijk gezegd niet in Nl.

Wie nu opgeeft is onderdeel van het probleem. Het systeem wil juist dat je gedemotiveerd raakt. Wie zich laat demotiveren denkt nog steeds vanuit de vrijheden die we nu nog hebben, de motivatie moet komen uit het vooruitzicht dat we op het punt staan deze vrijheden voorgoed te verliezen. Je denkt vanuit een luxe die je jezelf nu nog kunt veroorloven maar straks niet meer. Je bent in dat opzicht geen haar beter dan al die schapen die alsmaar blijven denken dat het allemaal wel meevalt, ook zij hebben nu nog de luxe van vrijheden die hen op korte termijn definitief kunnen worden afgenomen. Kortom, we hebben hier te maken met 'vals-positieven' en 'vals-negatieven' die essentieel lijden aan dezelfde kwaal: ze beseffen onvoldoende wat er werkelijk op het spel staat en zijn niet bereid om hiertegen in verzet te gaan.

Mike

Met andere woorden: een verloren strijd.

Een ieder die dat als reply heeft kan je dit er tegen in brengen.

Als de americanen dat 80 jaar geleden ook hadden gedacht welke taal had je dan nu gesproken !

Je bent in dat opzicht geen haar beter dan al die schapen die alsmaar blijven denken dat het allemaal wel meevalt, ook zij hebben nu nog de luxe van vrijheden die hen op korte termijn definitief kunnen worden afgenomen. Kortom, we hebben hier te maken met ‘vals-positieven’ en ‘vals-negatieven’ die essentieel lijden aan dezelfde kwaal: ze beseffen onvoldoende wat er werkelijk op het spel staat en zijn niet bereid om hiertegen in verzet te gaan.

Mike

Amen!

Ware woorden van Superjan:

Of hij gelijk heeft over Omzigt doet er nu even niet toe. Zijn punt blijft ook bij twijfel over Omzigt kaarsrecht overeind!

Mike

Wie nu opgeeft is onderdeel van het probleem. Het systeem wil juist dat je gedemotiveerd raakt. Wie zich laat demotiveren denkt nog steeds vanuit de vrijheden die we nu nog hebben, de motivatie moet komen uit het vooruitzicht dat we op het punt staan deze vrijheden voorgoed te verliezen.
Precies!! Als ik terug denk aan de verhalen van mijn grootouders over hoe hun dagelijkse leven was, o.a. vanaf 6 jaar elke dag 5 km lopen naar school, ook 's winters, maar dan met stro in de klompjes en bij thuiskomst even opwarmen/eten bij de kolenkachel en hup voor de dieren zorgen. Dan zijn heel wat mensen de laatste 75 jaar verworden tot verwende slecht geïnformeerde hedonisten. Ben oprecht blij voor hen dat ze dit nu niet hoeven mee te maken, allemaal hun bijdrage aan het verzet gegeven en dan hun inspanningen zo afgebroken te zien worden. Zo intriest. Het is een lastige strijd, maar we moeten doorzetten, het kaarthuis gaat absoluut instorten, natuurlijk geven ZE zich niet zomaar gewonnen. De belangen zijn groot en er is jaren naar toe gewerkt. Naast de demo's, dragen alle acties (geld beschrijven, pamfletten ophangen, gesprekken etc.) die je kunt doen een steentje bij, beter dan lijdzaam zitten afwachten, dunkt me.
Heb door dat vreselijke filmpje waarin die oude mevrouw geslagen wordt, nu wel weer 2 mensen die ook meegaan naar Berlijn de 29e, komt daar dan toch nog wat positiefs uit voort.

Of hij gelijk heeft over Omzigt doet er nu even niet toe. Zijn punt blijft ook bij twijfel over Omzigt kaarsrecht overeind!
Inderdaad geweldloosheid is veel effectiever uiteindelijk! Omzigt zal zich wel vies bij de bok gedaan voelen, Heb hem een mail gestuurd om hem een hart onder de riem te steken en gevraagd of hij zijn verantwoordelijkheid als volksvertegenwoordiger wil nemen door tegen de spoedwet te stemmen.

Doordat we nu veel beter dan ooit op de hoogte kunnen zijn van wat er speelt op de wereld en we meer dan ooit beseffen dat we als vrije mensen kunnen leven vormt de groep die dit doorheeft een grotere bedreiging van de elite dan ze ooit gekend hebben.
Het proces is niet meer terug te draaien, besef dat goed. Dat lang niet iedereen hiervan weet heeft is geen probleem, het zal de wereldwijde bevrijding van de mensheid iet tegenhouden, vooruitgang komt immers niet van de massa.

Ik maak me ook schuldig aan het verzaken van af en toe, maar post #309553 geeft precies aan waarom en die post geeft ook aan dat een deel van de mensen maar wat roeptoetert.

Volgende gaat over de inhoud van post #309553: die zogenaamde Margie spreekt over 7 januari, terwijl de bilderberg conferentie duidelijk aan aangeeft dat deze plaats heeft gevonden op 7 februari... En deze Margie snapt er helemaaaaaal niks van dat Hugo de Jonge dus opeens op 7 februari 2020 minister van volksgezondheid, welzijn en sport is. Veel heisa en oordelen om niks, want had ze de politiek een beetje gevolgd of in ieder geval zelf wat onderzoek gedaan, dan zou ze tot de conclusie komen dat Hugo de Jonge al sinds 2017 minister is op deze post.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan