Hoi, ik was vrijdag op deze bijeenkomst , er waren 500 mensen de sfeer was goed , een totaal ander publiek dan bij eerdere bijeenkomsten op het Malieveld , er waren een aantal bekenden van mij van Westlands verzet , ik heb kunnen spreken met Sven , leuk dat hij aangaf een groot fan van Trump te zijn en Q te volgen . Ik heb hem een vraag kunnen stellen waar ik al enige tijd mee in mijn gedachten liep, Jort kelder is een vriend van Mark Rutte maar ook zie ik Jort Kelder in jouw programma’s langskomen hoe zit dat ? Sven zei: ik heb Mark één keer op een feestje ontmoet en ik kreeg de koude rillingen van hem , heb vriend Jort toen aangeven wel nog op feestjes bij hem te komen maar niet als Rutte er is . Sven helpt Jordy Zwarts met de juridische stukken voor de komende rechtszaken, ik vroeg is misschien het een goed plan om samen te gaan werken met viruswaarheid ? nee ik help Jordy en dat is voldoende , ik heb het verweer en de stukken van Jeroen Pols gelezen en vond ze niet zo heel sterk , maar viruswaanzin doet wel veel goede dingen.
Ik was samen met Pieter Stuurman we hadden een goed gesprek met elkaar , die man is zo communicatief vaardig ,ongelofelijk , ik vond het een mooi initiatief van Sven vrijdag , hij vertelde nog met veel nieuwe dingen bezig te zijn voor de toekomst ,kreeg een goed gevoel bij dit gesprek .