Nederlandse politiek

Dit hele Grapperhaus schandaal komt op mij over als een gigantische "sting operation" van de White Hats. Het is een ware nekslag voor de volledig doorgeslagen corona leugen en het daaruit voortgevloeide wanbeleid.

Het hele verhaal stort nu daadwerkelijk in als een kaartenhuis. Zijn Rutte en Grapperhaus nu bewust hun ondergang aan het inzetten?
Met de huidige besluiten zijn ze geen van beiden meer geloofwaardig. Zelfs de meest bruikbare idioot kan niet meer ontkennen dat dit allemaal toch echt niet klopt en dat met dubbele maat gemeten wordt.

Ook het feit dat Thierry Baudet en Robert Jensen gisteren gehakt hebben gemaakt van deze kliek in ieder hun eigen arena zegt mij dat dit wellicht gewoon een Whitehat actie is om de corruptie en hypocrisie in versnelde vaart bloot te leggen.

Zelfs de meest bruikbare idioot kan niet meer ontkennen dat dit allemaal toch echt niet klopt en dat met dubbele maat gemeten wordt.
@ Charza,

Ja, dat klopt. Helaas trekken ze dan dat inzicht niet door en beseffen dat het gehele verhaal fake is. Ze denken alleen dat Grapperhaus in de fout gegaan is vanwege menselijk gedrag en vinden het okay dat hij weer daarmee weg komt. Ze zien wel dat er iets gebeurt is, maar het wordt weer goedgepraat. Ze zeggen dan gewoon dat de politiek zo in elkaar zit. En daarmee is de kous af.

Dorothé

Dat Nancy Pelosi aan de andere kant van de oceaan zoiets dergelijks ook deed, naar de kapper gaan en sch**t hebben aan de bevolking, berust natuurlijk geheel op toeval. Waar de Democraten in paniek zijn is onze regering dat ook en een geit maakt rare sprongen.

Zelfde verhaal. M.i. is ook zij reeds gearresteerd en mag ze meewerken aan haar eigen langzame, pijnlijke ondergang. PAIN!

Te041ln2jtm4zg0komiymv2pmcroq1et8.jpg

Mike

De kop van die man, hij kijkt alsof hij de baas is, de macht heeft. Het zegt me dat er veel meer achter schuilt, hij weet precies wat hij doet, het is allemaal vooropgezet. Wat een stel psychopaten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan