Nederlandse politiek

Dit vind ik wel weer jammer van Geert, hij heeft zoveel goede punten maar door dit weer te tweeten doe je wat mij betreft weer aan verdeel en heers. Iets waar wij (alle burgers) momenteel, nou net niet op zitten te wachten.

?s=20

Dit vind ik wel weer jammer van Geert, hij heeft zoveel goede punten maar door dit weer te tweeten doe je wat mij betreft weer aan verdeel en heers. Iets waar wij (alle burgers) momenteel, nou net niet op zitten te wachten.

Waarom moeten echt zieke mensen de dupe worden van degenen die maling hebben aan onze regels? Verdeel en Heers is niet wat Wilders doet. Dat doen Fatima en Mohammed zelf. En hun word altijd het hand boven de hoofd gehouden door het huidige kabinet omdat ze zogenaamd zielig zijn.

Onzin Binc, dat is exact wat hij doet. Nederlandse namen en buitenlandse namen tegenover elkaar zetten. Is inderdaad niet wat we nu nodig hebben.

Over onzin gesproken. Kijk je nu echt alleen naar buitenlandse namen in zijn tweet? Mensen met hartfalen of andere aandoeningen moeten het maar uitzoeken met als gevolg dat ze overlijden aan de hype die momenteel gaande is? Als ik jou begrijp mogen degenen die al een voorkeurs behandeling krijgen alles. Allemaal in het kader van het creeeren van een zwak volk. Omvolking wel te verstaan. Het Coudenhove-Kalergi plan word nog steeds voortgezet. Maar degenen met hart aandoeningen of andere aandoeningen (vaak ouderen) kunnen verotten. Hoe bedoel je verdeel en Heers!

Maar degenen met hart aandoeningen of andere aandoeningen (vaak ouderen)

Nou daar zitten trouwens ook een hoop Mohameds en Fatimas tussen hoor. Alsof alleen de Hans en Ingrids hart en vaatziekten hebben. Volgens mij komt dat onder allochtonen erg veel voor net zoals ook diabetes bijvoorbeeld. Ik denk dat iedereen de dupe is van uitgestelde zorg, ik ken allochtonen die gedurende lockdown ook niet werden geholpen en nu schade hebben. Dat is wat ik bedoel: we worden ALLEMAAL geraakt, Wit,zwart, jood, christenen, moslims, hindoes etc etc! Het moet gewoon kappen.

Dat kan best wezen dat er Fatima’s tussen zitten. We weten allemaal dat de ic niet vol ligt en dat dit leugens zijn. Verder is het wel handig om te begrijpen dat Wilders refereert naar een leugen. Misschien handig om dit even te bekijken wat hij ook heeft getweet. Iedereen moet maar weer medelijden krijgen op basis van leugens. Terwijl mensen die echt iets mankeren niet terecht kunnen. Verdeel en Heers is dus niet wat Wilders doet. Dat doet het huidige kabinet en het medische personeel in dienst van dezelfde overheid.

?s=20

Sorry maar wat je er nu allemaal bijhaalt maakt het niet echt duidelijker.

Wilders zegt toch niet dat het vol liggen van de IC's een leugen is. Sterker nog, hij zegt dat ze bezet worden/zijn en wel met buitenlanders.

Dus als jij zegt dat de IC's helemaal niet vol liggen, wat ik best wil geloven, zaait hij alleen daarover al angst en verdeeldheid.

En daarnaast liggen ze volgens hem ook nog eens vol met buitenlanders. Wat is daar in godsnaam de toegevoegde waarde van?

Hij brengt alleen maar naar buiten wat het kabinet/media de bevolking wijs probeert te maken. Daarom zegt hij dat. Inmiddels weet iedereen dat de IC niet vol liggen. Zoals gezegd, Wilders refereert naar een leugen die het kabinet verspreid. De werkelijkheid is dus het wekken van begrip bij de bevolking voor (buitenlandse) zieke mensen die er helemaal niet zijn. Als iemand ziek is gaan mensen medelijden krijgen. handig toch...vanuit dat begrip houden ze de corona leugen in stand incl onterechte medelijden met migranten.

Kijk ff naar bovenstaand bericht van de IC arts die suggereert dat het vol ligt met buitenlanders. Die artsen zijn in dienst van de satanisten en doen dus mee met het verspreiden van de leugen.

Geen verdeel en heers dus van Wilders.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan