Nederlandse politiek

Thwjzxatb6f9vyzchhhh0irsdd4z8cxlq.jpg

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10225467046723473&id=1244857085

Een jaar voor covid1984 lieten ze de Ijsselmeerziekenhuizen en het Slotervaart ziekenhuis failliet gaan.

Mc Zuiderzee.
Mc Emmeloord.
Mc Dronten.
Slotervaart ziekenhuis.
Allemaal in de herfst van 2018 failliet verkaard.

Nu zijn we twee jaar verder en krijgen WIJ de schuld van de "drukte" op de ic-bedden en de ziekenhuizen.
Het is UW asociale gedrag dat daar voor zorgt.
Het is UW asociale gedrag dat er voor zorgt dat de maatregelen "helaas" aangescherpt "moeten" worden.

Niemand kon toen (herfst van 2018) begrijpen waarom we die ziekenhuizen NIET konden redden.
De plandemie waar we nu inzitten verklaard het prima.
Als je angst en paniek moet creëeren voor een plandemie kan je natuurlijk niet teveel ic-bedden hebben, of ziekenhuisbedden in het algemeen.
Als je daar teveel van hebt komt daar niet zo snel DRUK op te staan.
Geen druk = Geen paniek.
Geen paniek = Geen maatregels.
1 + 1 = 2

Stel nu dat die ziekenhuizen waren gered 🤔
Vergeet niet dat dit maar een paar ziekenhuizen zijn.
We hebben in de loop der tijd ALLEMAAL ziekenhuizen uit onze omgeving zien verdwijnen.
Uit mijn eigen omgeving (Beverwijk) heb ik dat ook gezien.
Zo zijn de ziekenhuizen bij onze buren uit Heemskerk en Ijmuiden ook al jaren uit het zicht en menig geheugen verdwenen.

We weten ALLEMAAL dat de bevolking hier in Nederland toeneemt. Tegelijkertijd zien we links en rechts het aantal ziekenhuizen afnemen ?

Waar ligt nu ECHT de SCHULD.

Wie zijn de aso's.

Ik noem dit keer maar geen naam. 😘

👇👇👇

Ik heb dat gisteren al gelezen (over Jesse klaver). De rillingen lopen me over het lijf.

Je hebt niet eens meer recht op een eigen plaatsje op deze aarde (koop- of huurwoning). Dan zou je een vreemde gewoon in huis moeten nemen en die deelt douche/toilette etc. met je. Je kunt je niet eens terugtrekken en je afzonderen, want je hebt geen eigen plekje.

Heb je nog recht op eigen kleding?

Geen loon naar werk, maar een puntensysteem. Waar zou dat op gebaseerd moeten zijn?

Houden de kamerleden zich ook hieraan?

Zijn je huisdieren nog van jou en je kinderen, of ook van iedereen.

Ben je nog van jezelf, of ook niet meer. Mag je nog een identiteit hebben?

Deze man is zo ziek, zo psychiatrisch ziek, dat ik het gewoonweg een reden vind om deze man meteen uit de kamer te ontslaan en in de boeien te gooien. Dit is erger dan oorlog.

Dorothé

De media en 2e kamer ergeren zich hieraan... Terecht uiteraard... Maar normaal gesproken hoor je deze negatieve geluiden nooit vanuit de media... Zou WA dit expres doen of mss in opdracht van iemand?

Kevin

Oh hier is al wel gepost over Wimlex. Ik stelde de vraag zojuist ook in de lockdown topic wat hier gaande is betreft wimlex.

Zou WA dit expres doen of mss in opdracht van iemand?

Ja vraag ik mij dus ook af! Hij heeft afgelopen maanden ook al bepaalde uitspraken gedaan die ons hebben verbaasd/verward.

Er is gewoon een frontale aanval op WA gaande door de MSM:
https://www.facebook.com/nos/posts/4164886563526870
https://www.facebook.com/rtlnieuws/posts/10161298074199852
Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum