Nederlandse politiek

Henk heeft ergens wel een punt.

Verder heb ik vragen waar hier geen antwoord op komt. Misschien blijf ik wel lezen, maar ga er stil mee verder op mijn manier.  Bye 🖐🏽

Verder heb ik vragen waar hier geen antwoord op komt. Misschien blijf ik wel lezen, maar ga er stil mee verder op mijn manier. Bye 🖐🏽

je hoeft voor mij niet weg te blijven maar een quote van een onderwerp zoals hier kan je ook in het christenen onderwerp knippen en plakken. Kan iedereen die daar behoefte aan heeft je volgen en zich niet af te vragen, "Waar heb ik dat ergens ook al weer gelezen" voor jezelf handig. Als ik een non-stop muziek radio programma maak en iemand vindt het niet leuk dan kan men mij uitzetten en ik kan hier geen keuze maken. Maar nu zit iedereen mijn non-stop radio programma te verzieken door er ongewenst door heen te praten.

Heel lang kwam ik nooit op het forum.
Ik volgde het forum via de RSS feed
Nu is dat programma gewijzigd en zie ik alleen geschreven tekst
De video's, twitter berichten en plaatsjes zie ik niet meer
Een op het forum zelf ben ik veeeeeel meer tijd kwijt om alles te volgen
Dan vind ik de keuze van onderwerpen wel een 'beetje' zuiver kan blijven

Ik had mijzelf beloofd wat minder aan te doen maar dat lukt me totaal niet
Het gericht onderwerpen volgen vind ik dus belangrijk
Natuurlijk, ieder zijn meug maar wel een beetje gericht

Daarom post ik al mijn berichten onder dotcom radio
Zoeken op onderwerp waar ik iets kan plaatsen ben ik al lang geleden mee gestopt
Te onoverzichtelijk en soms verschijnt het juiste topic nog niet eens in de zoekresultaten
Hoe dat kan weet ik ook niet?

Als ik terugkijk op de tijd dat ik nog werkte snap ik niet hoe ik dat allemaal voor elkaar kreeg naast mijn werk.

Dat was het, dus geen tegenwerping naar iemand maar een beetje structuur

En nee ik hoef Jensen niet op MIJN TV te zien
Maar als ik hier ben MOET ik het wel kunnen vinden

Ik ken mijzelf als ik te lang moet zoeken bij tijdgebrek / keuzes maken dan kies ik ook voor het gemak. Dat is een van de zoekmachine en daar wordt veel geblokkeerd.

Dankje voor je kennis en inzichten Sio, het ga je goed!

Merci Ssrdam, wens jou hetzelfde,

God bless

Met dank aan rico brouwer van Podkaars.nl

Ministerie van Defensie
Directie Communicatie/Wob
Postbus 20701
2500 ES Den Haag

Plaatsnaam en datum
Onderwerp: WOB-verzoek

Geachte lezer

In het nieuws verscheen het bericht dat defensie data heeft aangelegd over burgers van Nederland.
Citaat NRC “Waar defensie geen ruchtbaarheid aan gaf, is dat de landmacht vanaf dag één van de pandemie op Nederlands grondgebied op grote schaal data is gaan „verzamelen, verwerken en verspreiden”. Niet alleen over het coronavirus. Ook over desinformatie. Complottheorie QAnon. Onrust rond 5G. Branden in zendmasten. In rapportages duikt ook een keer een Black Lives Matter-protest op en het draagvlak onder Nederlanders voor de Europese Unie.” Einde citaat

Uit dit artikel blijkt dat defensie een apart experimenteel datacentrum heeft opgericht, genaamd Land Information Manoeuvre Centre (LIMC).

Graag verneem ik van u of mijn gegevens in dat -of een vergelijkbaar bestand binnen uw Ministerie- bestand zijn opgenomen en zo ja, welke gegevens dit zijn.

Graag ontvang ik - op grond van artikel 2 van de Wet Openbaarheid Bestuur – een kopie van alle documenten die betrekking hebben op mijn verzoek.

Onder ‘documenten’ worden alle vormen van papieren en digitale teksten verstaan, waaronder e-mailberichten, gespreksverslagen, memo’s, brieven, notities, etc., die intern en/of extern gewisseld zijn door de betrokken medewerkers van het datacentrum.

Naam
Geboortedatum
Geboorteplaats
woonadres

Tlm1hlj3ahcuaava7vddzk5jed5muib4p.jpg

this maar een groen links concept, maar het geeft een denkrichting aan:
https://docplayer.nl/195767961-Concept-verkiezings-programma-groenlinks-2021.html?fbclid=IwAR2yldLPVVzBmu4y4XURKRIIzOHFAcJZvnI34yEj-a-mBe6yrJxjySYkLVI
brainwashen die jeugd, allemaal het zelfde idee in het hoofd

Onderwijs:
1. Kinderopvang en buitenschoolse opvang zijn te belangrijk om aan de markt
over te laten. Kinderopvang wordt een publieke voorziening waar kinderen
vier dagen per week gratis terechtkunnen. De buitenschoolse opvang wordt
helemaal gratis. Het basisonderwijs en de buitenschoolse opvang brengen we
zoveel mogelijk samen in brede scholen en integrale kindcentra. Hier kunnen
kinderen de hele dag terecht om te leren en te spelen

12 We moderniseren artikel 23 en laten het onderscheid tussen bijzonder en
openbaar onderwijs vervallen. Dat betekent dat de overheid verantwoordelijk
is voor het waarborgen van kritisch denken en burgerschap op alle scholen,
kinderen geen ontheffing van de leerplicht kunnen krijgen op grond van een
geloofsovertuiging en scholen leraren en leerlingen niet mogen weigeren op
basis van hun identiteit. Alle scholen maken hun visie op samenleving en
onderwijs expliciet in hun schoolplan

Ook hier in Spanje is de wet Ceelaa (minister van onderwijs) die het bijzonder onderwijs afschaft om zo deze kinderen gelijke kansen ?? te geven. Snappe wie dat kan.

Ik vind persoonlijk dat in de basis door scholen geen onderscheid mag worden gemaakt naar geslacht, seksualiteit, religie of welk kenmerk dan ook. Dit is namelijk in strijd met het discriminatieverbod.

Ook vind ik dat scholen niet een wereldbeeld moeten bevestigen of afkeuren, maar juist veel wereldbeelden moeten aanreiken, zodat kinderen leren vergelijken en kritisch leren zijn richting elkaar en zichzelf.

Wat dat betreft steun ik de scheiding van kerk en staat en in mij het bestaan van religieuze Politieke partijen en religieus onderwijs een doorn in het oog. Religie kan wel in de vrije tijd.

Dat klinkt als een basisschoolvariant van de Vrije School. Hier in Nijmegen heeft een ouder met een kind op zo'n 'vrije' school de volgende boodschap namens de school ontvangen:

Tnybi5akx1a6bft03ui2qiwc02465kl73.jpg

Daar sta je dan met je vrijheid van onderwijs. Wie nergens voor staat valt overal voor. Vergelijk dit met de homogeniteit van de westerse cultuur in de jaren '50. Christelijke waarden domineerden de cultuur en onze 'society' was precies dat: een societeit van gelijkgestemden.

Ik kan mij dus totaal niet vinden in jouw amoraliteit en nihilisme en heb hierover deze eerdere post geschreven.

Zoals je ziet vind ik deze manier van denken zelfs gevaarlijk, want het leidt tot dezelfde ellende als waar we ons nu in bevinden. En jij wil kinderen op een nog jongere leeftijd deze nietszeggendheid aanleren. Het gaat er echter niet van komen. Er is een oerconservatieve verschuiving op komst en mensen als jij gaan het nog heel moeilijk krijgen. Wen er maar vast aan.
Mike​

Ella Ster:

Wat betekenen de onthullingen van verkiezingsfraude voor Nederland?

https://www.ellaster.nl/2020/11/22/waarom-men-in-nederland-nooit-per-post-moet-gaan-stemmen/

Een Buitenparlementaire Onderzoeks Commissie gaat het kabinet dagen t.a.v. het coronabeleid.

De Buiten Parlementaire Onderzoeks Commissie, doet middels openbare verhoren van getuigen (artsen, wetenschappers, juristen en hoogleraren) onderzoek, naar de door de overheid getroffen maatregelen in het kader van Covid 19, het coronavirus.

Naar aanleiding van de verhoren – die allemaal gefilmd en gestreamd worden op internet - wordt een eindrapport met bevindingen en conclusies opgesteld, die wordt aangeboden aan de Tweede Kamer.

Waarbij 3 vragen centraal staan zijn:

1) Waarom zijn sinds 15 maart 2020 vanwege Covid19 beperkende maatregelen in ons land opgelegd

2) Zijn deze maatregelen effectief…

3) …en staan de opgelegde maatregelen in verhouding tot de ziekte die veroorzaakt wordt door het virus SARS-CoV-2 ? Meer info op:
https://bpoc2020.nl

Video:

Baudet is opgestapt bij FVD. Waarom vlak voor de verkiezing is een raadsel wat mij betreft. Enige wat ik kan bedenken is dat of Hiddema, Annabel of Nanninga het over gaat nemen en er alsnog massaal gestemd gaat worden op FVD.

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan