Verder heb ik vragen waar hier geen antwoord op komt. Misschien blijf ik wel lezen, maar ga er stil mee verder op mijn manier. Bye
je hoeft voor mij niet weg te blijven maar een quote van een onderwerp zoals hier kan je ook in het christenen onderwerp knippen en plakken. Kan iedereen die daar behoefte aan heeft je volgen en zich niet af te vragen, "Waar heb ik dat ergens ook al weer gelezen" voor jezelf handig. Als ik een non-stop muziek radio programma maak en iemand vindt het niet leuk dan kan men mij uitzetten en ik kan hier geen keuze maken. Maar nu zit iedereen mijn non-stop radio programma te verzieken door er ongewenst door heen te praten.
Heel lang kwam ik nooit op het forum.
Ik volgde het forum via de RSS feed
Nu is dat programma gewijzigd en zie ik alleen geschreven tekst
De video's, twitter berichten en plaatsjes zie ik niet meer
Een op het forum zelf ben ik veeeeeel meer tijd kwijt om alles te volgen
Dan vind ik de keuze van onderwerpen wel een 'beetje' zuiver kan blijven
Ik had mijzelf beloofd wat minder aan te doen maar dat lukt me totaal niet
Het gericht onderwerpen volgen vind ik dus belangrijk
Natuurlijk, ieder zijn meug maar wel een beetje gericht
Daarom post ik al mijn berichten onder dotcom radio
Zoeken op onderwerp waar ik iets kan plaatsen ben ik al lang geleden mee gestopt
Te onoverzichtelijk en soms verschijnt het juiste topic nog niet eens in de zoekresultaten
Hoe dat kan weet ik ook niet?
Als ik terugkijk op de tijd dat ik nog werkte snap ik niet hoe ik dat allemaal voor elkaar kreeg naast mijn werk.
Dat was het, dus geen tegenwerping naar iemand maar een beetje structuur
En nee ik hoef Jensen niet op MIJN TV te zien
Maar als ik hier ben MOET ik het wel kunnen vinden
Ik ken mijzelf als ik te lang moet zoeken bij tijdgebrek / keuzes maken dan kies ik ook voor het gemak. Dat is een van de zoekmachine en daar wordt veel geblokkeerd.