Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wordt moeilijk voor kim de ene helft is gay de andere kaagedis, ik verwacht niet dat Kim Rutte in de kast krijgt, misschien kaag wel op de kast, dan die halve Marokkaan Jesse die valt op 16 jarige bakvissen (Greta tuindwerg achtig) CDA CU en SGP knijpen katjes in het donker dus dat wordt te laat voor Kim, de dieren poezen willen wel praten maar ook niet met een natte poes, bij1 en denk vinden Kim wit...
Het lukt me niet om naar hem te kijken... het lukt me nog net wel om anderhalve minuut ernaar te luisteren om te weten wat voor bagger eruit komt...
Ok dus de premie vervalt dan ook kunnen we een hoop ivm van kopenHij zegt aan het eind dat een ziekenhuisbed niet meer beschikbaar zal zijn voor ongevaccineerden, want 'consequenties' en 'eerlijk naar elkaar zijn'.
Mike
Ik kan me best verheugen op de restitutie van >10 jaar ziektekostenpremieOk dus de premie vervalt dan ook kunnen we een hoop ivm van kopen
Ze mogen het van mij steken waar de zon niet schijnt, vanaf maandag 9 uur niets meer in Nsbderland, huis verkocht voor vraagprijs +20% 38 jaar geleden gekocht.Ik kan me best verheugen op de restitutie van >10 jaar ziektekostenpremie
Gefeliciteerd.Ze mogen het van mij steken waar de zon niet schijnt, vanaf maandag 9 uur niets meer in Nsbderland, huis verkocht voor vraagprijs +20% 38 jaar geleden gekocht.
goede analyseWordt moeilijk voor kim de ene helft is gay de andere kaagedis, ik verwacht niet dat Kim Rutte in de kast krijgt, misschien kaag wel op de kast, dan die halve Marokkaan Jesse die valt op 16 jarige bakvissen (Greta tuindwerg achtig) CDA CU en SGP knijpen katjes in het donker dus dat wordt te laat voor Kim, de dieren poezen willen wel praten maar ook niet met een natte poes, bij1 en denk vinden Kim wit...
Sorry verkeerde keuze Gordon of zo misschien in combinatie met Gerard Joling
Goed en duidelijk uitgelegd met die borden.
De dag dat KUZU gewoon kont schopt, amazing. Helemaal eensch
EN WAAROM HEBBEN ZE DAAR GVD NIET GEWOON EEN BEAMER!!!
Gewoon weer een ontzettend goed en helder verhaal.
Goed dat je dat er ff bijzet, had de *1 bijna over t hoofd gezien en je berichtje als fakenews aangenomenEN WAT IS DIE NEP VOORZITSER VAN D666 EEN VRESELIJK KUTWIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*1
*1 veel uitroeptekens dus waar
Een gigantisch videoscherm zodat we de leugens van Huugje en Pinokkio aan de hele kamer kunnen laten zien.De dag dat KUZU gewoon kont schopt, amazing. Helemaal eensch
EN WAAROM HEBBEN ZE DAAR GVD NIET GEWOON EEN BEAMER!!!
Ze dronken een glas, deden een plas, en alles blijft zoals het was?