Angelface
Well-known member
Ja, ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaarBij Rutte zei kaag dat als zij zo'n motie zou krijgen ze op zou stappen,,,, ben benieuwd.....die kaagedis blijft gewoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ze heeft er alleen niet bij gezegd in welk jaarBij Rutte zei kaag dat als zij zo'n motie zou krijgen ze op zou stappen,,,, ben benieuwd.....die kaagedis blijft gewoon
Dat zijn de covid maatregelen die 145 werken elders vanaf 25 september moeten ze weer aanwezig zijn de 1,5 meter vervalt dan dus nu kan het virus met die afstand niets, na 25 september is het virus zo getraind dat het alleen besmet als je geen qr code hebt....Hoe werkt dat tegenwoordig eigenlijk in de Tweede Kamer ? Ik zie die filmpjes van Baudet en Kuzu, en twee volstrekt ongeïnteresseerde ministers, een enkel kamerlid. Waar zijn potverdorie al die andere kamerleden, al die overige 145 kamerleden ?
Wat het mooie is, ze maakt zichzelf ongeschikt voor een functie in een volgend rariteiten kabinetZeker ook weer volgens plan Die heks komt toch hopelijk niet met een andere functie terug?
Dat wist ik niet. Nu de rest nog weg van dat circusWat het mooie is, ze maakt zichzelf ongeschikt voor een functie in een volgend rariteiten kabinet
Ik vraag me ook af of er hier weer een tactiek achter zitZeker ook weer volgens plan Die heks komt toch hopelijk niet met een andere functie terug?
Reken er maar wel op die is in het volgende kabinet gewoon weer terug.Wat het mooie is, ze maakt zichzelf ongeschikt voor een functie in een volgend rariteiten kabinet
Snap ik ook wel, ze blijft ongeschiktReken er maar wel op die is in het volgende kabinet gewoon weer terug.
dus rokers niet voor longkanker, obese patienten enz.Hij zegt aan het eind dat een ziekenhuisbed niet meer beschikbaar zal zijn voor ongevaccineerden, want 'consequenties' en 'eerlijk naar elkaar zijn'.
Mike
corona maatregelen zijn niet alleen in NederlandZe mogen het van mij steken waar de zon niet schijnt, vanaf maandag 9 uur niets meer in Nsbderland, huis verkocht voor vraagprijs +20% 38 jaar geleden gekocht.
Ik zal er weinig last van hebben, in Frankrijk is het niet veel beter maar ok ik was niet van plan een ziekenhuis te bezoekendus rokers niet voor longkanker, obese patienten enz.
Weet ik ook geen zorg geen premie betalen zo werkt dat toch, ik maak me om de maatregelen niet druk, voorlopig in de overleef stand en oorlogstand, lokaal is daar alles makkelijk te krijgen zaken die uit de grote supermarkt moeten komen heb ik al bij me koffie thee blikken hondenvoer kom voorlopig de winter wel doorcorona maatregelen zijn niet alleen in Nederland