Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Eerste kamer? Ziet er uit als een ziekenhuis...
Kunst? Vervuiling en verspilling is toepasselijker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eerste kamer? Ziet er uit als een ziekenhuis...
De haat komt door het feit dat Nijman niet gekozen werd en Baudet wel, bart had het liefst Baudet bij zijn clubje gehad maar die had betere plannenplannen, dit is tijdens de corona crisis erger geworden omdat Baudet ertegen in gaat en Nijman mainstream is gegaan anders geen verslaggever in het Binnenhof.....
Dat heeft dan weer te maken met euro's, 80% van de betalende figuren daar zijn linkser dan Joop en pro quackcinatie dus als hij de "wappie" kant op zou gaan geen brood op de plank.Ja, die achtergrond snap ik ook wel. Ik bedoelde dus eigenlijk, voortdurende haat. Dat hij niet over zijn eigen schaduw heen kan stappen.
My bad, verkeerd geformuleerd
Goede gelijkenis met kaagheks
Track resignations.Ank Bijleveld stapt alsnog op als minister van Defensie
Minister Ank Bijleveld stapt alsnog op als minister van Defensie, schrijft NOS. De Goorse kreeg gisteren een motie van afkeuring tegen zich, maar bleef toch aan. Sigrid Kaag, minister van Buitenlandse Zaken, stapte wel direct op. Aanleiding voor de motie was de chaotische evacuatie uit Afghanistan.www.rtvoost.nl
Na Kaag (D66) treedt ook minister Bijleveld (CDA) af: ik sta werk defensie in de weg
Ook demissionair minister Bijleveld kreeg gisteren een motie van afkeuring van de Tweede Kamer over de evacuaties in Afghanistan.nos.nl
Inderdaad onsamenhangend, ook weet hij zich bij deze motie geen houding te geven.Dit is best wel een beetje een raar optreden van Baudet. Ik gun mensen het recht om onsamenhangend te praten, ook in de Kamer overigens.
Exit Pieter Omtzigt:
Ik snap het wel, het zijn voorbeelde om zijn betoog kracht bij te zetten.Dit is best wel een beetje een raar optreden van Baudet, waarbij bitcoin en kindermishandeling aan elkaar gepraat worden. Uiteindelijk hangt het ook samen. Ik gun mensen het recht om onsamenhangend te praten, ook in de Kamer overigens.