Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MV zegt het zelf, natuurlijk altijd over 'les autres': Contr.Opp. = 90% waarheid + 10% misleiding.Maakt in dit geval ff niks uit. Het gaat erom wat hij zegt in dit stuk! Hij heeft wel gelijk..'controlled opposition' of niet.
Ik heb de podcast niet beluisterd en ga dat ook niet doen i.v.m. tijdgebrek..in zijn algemeenheid wil ik wel kwijt dat het absoluut essentieel is dar bedrijven mogen discrimineren. Als ik een bexrijf heb, heb ik nl. het recht om te mogen kiezen wie er wel of niet in mijn bedrijf past. Anders kunnen we sollicitatiegesprekken beter meteen maar afschaffen, dan vullen we het personeelsbestand maar meteen in aan de hand van quota (zoveel blank, zoveel zwart, zoveel bruin, zoveel geel, zoveel man, zoveel vrpuw, zoveel hetero, zoveel homo, zoveel transgender, zoveel autochtoon, zoveel allochtoon, etc.), de droom van de links-progressieven. Discrimineren = onderscheid maken. Bedrijven moeten gelijke kansen bieden, geen gelijke uitkomsten.
Mike
Misschien heb ik Yernaz verkeerd begrepen. Ik ben inderdaad tegen discriminatie obv uiterlijkheden, hobby's, levensovertuiging ed, maar ik vind wel dat bedrijven op ervaring en functionaliteit moet (kunnen) selecteren.Ik heb de podcast niet beluisterd en ga dat ook niet doen i.v.m. tijdgebrek..in zijn algemeenheid wil ik wel kwijt dat het absoluut essentieel is dar bedrijven mogen discrimineren. Als ik een bexrijf heb, heb ik nl. het recht om te mogen kiezen wie er wel of niet in mijn bedrijf past. Anders kunnen we sollicitatiegesprekken beter meteen maar afschaffen, dan vullen we het personeelsbestand maar meteen in aan de hand van quota (zoveel blank, zoveel zwart, zoveel bruin, zoveel geel, zoveel man, zoveel vrpuw, zoveel hetero, zoveel homo, zoveel transgender, zoveel autochtoon, zoveel allochtoon, etc.), de droom van de links-progressieven. Discrimineren = onderscheid maken. Bedrijven moeten gelijke kansen bieden, geen gelijke uitkomsten.
Mike
Waarom niet, het maakt toch geen donder meer uit wie waar zit een wat doet. De wef Muppets beslissen :-(Grapperhaus ook weg ???
GeenStijl: Ferd Grapperhaus OOK AL OPGESTAPT uit Rutte III
Wegens liegen tegen de Kamer, en daarna nog een keerwww.geenstijl.nl
Wel terecht vind ik, dat zal je leren!En ook individuen mogen discrimineren!!!
Ik val bv op blondines en het zou een rare boel zijn als ik opeens een creool toegewezen kreeg
Grapperhaus ook weg ???
GeenStijl: Ferd Grapperhaus OOK AL OPGESTAPT uit Rutte III
Wegens liegen tegen de Kamer, en daarna nog een keerwww.geenstijl.nl
Mona Keijzer en Grapperhaus zijn beide CDA. Betreft het partijpolitiek dit?Minister Grapperhaus lichtte Kamer verkeerd in over fraude bij Pels Rijcken
Landsadvocaat: Minister Ferd Grapperhaus was eerder op de hoogte van Frank Oranjes betrokkenheid bij een grote fraudezaak dan diens eigen kantoor. Dat blijkt uit documenten die NRC inzag.www.nrc.nl