Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toen de spoedwet goedgekeurd moest worden in de 2e kamer, heb ik alle parlementariers aangeschreven over de aankomende staatsgreep. De enige twee personen die mij terugschreven waren Jan Paternotte en Kees van der Staaij. En de mail van Kees van der Staaij was echt persoonlijk ook nog.Waarom is SGP de enig overgebleven vooroorlogse partij?
Staatkundig Gereformeerde Partij - Wikipedia
nl.wikipedia.org
En die hebben er ook niets van geleerd.Waarom is SGP de enig overgebleven vooroorlogse partij?
Staatkundig Gereformeerde Partij - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Is dat het zelfde als tijd rekken..... Om maar zolang mogelijk dictator te kunnen blijvenExtraparlementair kabinet mogelijk oplossing voor impasse: wat is dat precies?
Een extraparlementair kabinet komt steeds meer in zicht als oplossing voor de impasse in de kabinetsformatie. Informateur Johan Remkes noemde deze vorm dinsdag bij naam in zijn brief aan negen fractievoorzitters waarmee hij wil overleggen. Maar wat is een extraparlementair kabinet precies?www.nu.nl
Hallo sylvanaWel terecht vind ik, dat zal je leren!
Omtzigt stemt altijd mee, is dus al heel lang af.
Het is vreselijk wat er gebeurd is
“Waarom? Ze zijn bang voor de discussie,” benadrukt Van Houwelingen. “Ze weten namelijk dat ze het debat gaan verliezen. We hebben ze inhoudelijk tegen de muur gewerkt.”
“Ze willen alleen luisteren naar hun eigen priesters,” zegt de FVD’er, eraan toevoegend dat de Tweede Kamer kritische geluiden bewust buitenhoudt. “Het is een cult. Het is vreselijk wat er gebeurd is, want zelfs in deze Slaapkamer wordt de discussie dus niet gevoerd.”
Scheurt de VVD uit elkaar?