Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Judas Eerdmans
Alle afsplitsingen van FvD worden geleid door zakkenvullers en politieke zwervers.
Alle afsplitsingen van FvD worden geleid door zakkenvullers en politieke zwervers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als een arts het goede wil doen vanuit zijn beroep, dan loopt die zeker in de huidige tijd meer risico dan als ik zeg maar wat een architect of een rioleringsmedewerker: dat wil ik er dan wel bij aantekenen. Artsen mogen mensen helemaal niet helpen met hen beter maken: als ze daar echt voor willen gaan, dan komen ze in de huidige tijd het establishment pas echt tegen. Heftige shit dit vind ik.Artsen weten heus wel wat ze doen. De artsen moeten ZELF tot inkeer komen. Ik ga zelf uitsluitend naar orthomoleculaire arts en nu mijn kleinkinderen naar een Mesoloog. Die hebben kennelijk dan wel andere bevoegdheden.
Hoogste tijd om je eigen arts te wordenAls een arts het goede wil doen vanuit zijn beroep, dan loopt die zeker in de huidige tijd meer risico dan als ik zeg maar wat een architect of een rioleringsmedewerker: dat wil ik er dan wel bij aantekenen. Artsen mogen mensen helemaal niet helpen met hen beter maken: als ze daar echt voor willen gaan, dan komen ze in de huidige tijd het establishment pas echt tegen. Heftige shit dit vind ik.
Ik ben al jaren mijn eigen arts, tandarts, kapper, fysiotherapeut.Hoogste tijd om je eigen arts te worden
Nee de coke Delivery onderstaande is beter beeld...Je bedoelt de Masonian handshake?
Mike