Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze sluit hier mooi op aan:
Het land is stuk :-(
Bekijk bijlage 7438
Nou dat gebeurt echt heel zelden hoor. En al helemaal nooit als het met IT te maken heeft.Soms gaat er wel eens wat mis bij de overheid. Kan gebeuren toch?
The irony is strong in this oneNou dat gebeurt echt heel zelden hoor. En al helemaal nooit als het met IT te maken heeft.
Ook al niet bij infrastructuur in het algemeen zoals ik heb vernomen uit een betrouwbare, anonieme bron.Nou dat gebeurt echt heel zelden hoor. En al helemaal nooit als het met IT te maken heeft.
Weer via die klokkenluider M*rk R*tt* (naam onherkenbaar gemaakt) ?Ook al niet bij infrastructuur in het algemeen zoals ik heb vernomen uit een betrouwbare, anonieme bron.
Uit veiligheidsoverwegingen kan ik dat niet bevestigen, nog ontkrachten.Weer via die klokkenluider M*rk R*tt* (naam onherkenbaar gemaakt) ?
Gaat er wel eens wat goed begin ik me af te vragen......., oh ja onderdrukken van burgers en liegen, dat gaat erg goedSoms gaat er wel eens wat mis bij de overheid. Kan gebeuren toch?