De tweet ging over VROUWEN die een transformatie doormaken van lief en mooi naar lelijk en gemeen. Jij begint over een zwakke beta'man', maar hij ziet er nog steeds niet uit als een ongewaasen kraker. Je ging dus voorbij aan het gemaakte punt en ik zie dit voortdurend onder vrouwen, vandaar ook dat ik telkens herzelfde 'wijsje' moet opzeggen. En wanneer alles faalt ga je dan dus maar een grote waffel opzetten? Watch your step, lady!
Mike
Zelfde wijsje, zelfde liedje, oud nieuws.
Je denkt dat je het grote plaatje ziet, maar ziet vervolgens alleen maar wat jou uit komt.
Mike, in plaats zo om je heen te meppen raad ik je aan je handen te gebruiken om die enorme rugzak van je rug te halen, te openen, de inhoud te bestuderen en ermee aan de slag te gaan.
Jij denkt dat je met het AA-stappenplan je problemen opgelost hebt en je de finish hebt bereikt als een soort examen in het leven en dat je nu klaar bent. Helaas is dit niet het geval, maar was dat plan slechts een trede en er zullen nog velen [moeten] volgen.
Je kunt overal olifanten in kamers benoemen, echter zie je je eigen exemplaar in je eigen kamer over het hoofd.
Zie je demonen in de ogen, bevecht ze.
De vrouwen in je leven accepteren welicht de toon welke je nu opzet maar deze 'lady', deze dame [een zeer terechte benaming van mijn persoon] niet.
Je bent nu af Mike. Bevecht je demonen want anders dan ben je net zo verdoemd als diegenen waarvan je dat wel ziet. Bid voor de nodige inzicht, wijsheid, moed en kracht.
Dit was de laatste keer dat ik me zo af laat bekken op dit forum. Je bewoordingen spreken weer voor zich dat je mijn tekst als 'grote waffel' benoemt. Wederom herhaal ik nog maar eens dat jij eens in de spiegel moet kijken. En wederom moet je onder de gordel om je zin te krijgen. Een zeer demonische manier van handelen.
Klop jezelf nog maar weer een paar keer op de borst, de demon viert zijn zegen, maar op een dag zal je zien wat hierboven bedoeld is en wat velen je al in de voorgaande jaren geschonken hebben, maar wat jouw demonen met hand en tand bevechten.
Als jij verstandig bent reageer je nu even niet. Laat je dit alles inzinken, ga je op zoek naar wat je innerlijke goddelijke wezen raadt. Echter zal het gaan zoals altijd en dat is dat je demon in vuur en vlam slaat waarop vervolgens nog meer vuiligheid gespuid wordt.
Ik ken je goed genoeg om te weten dat het verder geen enkele zin heeft wat ik ook doe, want je hebt overal een pasklaar antwoord en een pasklare reactie op. En dat is prima. Dit is jouw forum, jouw leven, jouw energie, jouw keuze en jouw strijd.
Ik zal voor je bidden dat je verlost zal worden van de demonen in je en dat je in reine met jezelf, je verleden en je medemens kan komen.