FoolProof
Well-known member
Ik denk opgeblazen ego.Dat kan twee redenen hebben, zit te veel lucht in, of hij heeft een water hoofd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk opgeblazen ego.Dat kan twee redenen hebben, zit te veel lucht in, of hij heeft een water hoofd
"Dat zit in onze Tweede Kamer?" Covidgek Liane den Haan sluit 'positief geteste' kinderen op in hun slaapkamer, zet foto online
Tweede Kamerlid Liane den Haan heeft haar kinderen opgesloten in hun slaapkamer omdat ze (mogelijk) Covid hebben. Zij is zelf belangrijker dan de kinderen.www.dagelijksestandaard.nl
"Dat zit in onze Tweede Kamer?" Covidgek Liane den Haan sluit 'positief geteste' kinderen op in hun slaapkamer, zet foto online
Tweede Kamerlid Liane den Haan heeft haar kinderen opgesloten in hun slaapkamer omdat ze (mogelijk) Covid hebben. Zij is zelf belangrijker dan de kinderen.www.dagelijksestandaard.nl
Heeft ze vast zelf gedaan, je weet wel 2 keer stukje eraf nog tekortEn die slaapkamer deur hangt wel vreselijk trouwens :-(
Zolang het virus er maar niet onder door kanHeeft ze vast zelf gedaan, je weet wel 2 keer stukje eraf nog tekort
Een platgeslagen virus kan er wel onder door. Oppassen geblazen dus!Zolang het virus er maar niet onder door kan
Het 2G-wetsvoorstel gaat het niet halen, schrijft het AD dinsdagochtend. Mogelijk sneuvelt het plan vandaag al in de Tweede Kamer en anders wel in de Eerste Kamer. Regeringspartij ChristenUnie en GroenLinks hebben zich aangesloten bij een voorstel om de omstreden 2G-wet in te trekken. Vandaag wordt erover gestemd.
2G-plan gedoemd te mislukken: ‘En nu doorpakken, weg met die coronapas’
2G-plan gedoemd te mislukken: 'En nu doorpakken, weg met die coronapas'
Regeringspartij ChristenUnie en GroenLinks hebben zich aangesloten bij een voorstel om de omstreden 2G-wet in te trekken.www.ninefornews.nl
Corona plan is (al een tijd geleden) mislukt.Waarom doen WEF-partijen dit ineens?
Ik vertrouw het voor geen meter.
Wanneer is die uitslag van het stemmen?Corona plan is (al een tijd geleden) mislukt.
Als de hele wereld in een keer stopt met "het plan" dan valt het op, vandaar dat we stapsgewijze afbouw van de maatregelen zien.