edwin
Well-known member
Ok VVD was een grapje maar ik denk dat het GroenLinks word
Ook een goede keuze. Groen en sociaal. Niks mis mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok VVD was een grapje maar ik denk dat het GroenLinks word
Bruls is toch cda ?Niemand die op CDA stemt?
Mike
Wel tweede op mijn stemwijzer.Niemand die op CDA stemt?
Mike
Bij1?PvdA? SP?
Mike
Goede tweede na CDA!Bij1?
Ik ga voor Volt, Gundogan is zo een lekker ding!
Ik zou toch meer voor klimaat en vrouwen gaanPvdA? SP?
Mike
Snap ik nou niks van de stemwijzer of de stemwijzer niets van mij?Net de gemeentelijke stemwijzer ingevuld.
Uitkomst:
1. FNP
2. CDA
3. S!N (lokale partij)
BVNL op de 6e plaats
Heeft ze wel een punt...
Klimaatvrouwen met blote borsten? Of zijn dat enkel demonstranten?Ik zou toch meer voor klimaat en vrouwen gaan
Soms is het onderscheid erg lastig...Klimaatvrouwen met blote borsten? Of zijn dat enkel demonstranten?
Dat is hedendaagse politiek meestalOk, tis me duidelijk dat het onduidelijk is
Nou ja zeg, jullie hebben echt geen smaakHeeft ze wel een punt...
Niet stemmen of blanco stemmen heeft geen invloed op de kiesdeler (stem per zetel),Wij hebben dacht ik 7 of 8 partijen op kieslijst staan en zelfs de kleinsten, weet effe niet hoe ze heten heeft absoluut niks aantrekkelijks. Dus wat is oplossing dan, niet gaan stemmen, blanko stemmen (lijkt me niet slim) of groot kruis zetten op biljet... iemand nog meer ideeën?
Dus groot kruis erop. Ongeldig maken?Niet stemmen of blanco stemmen heeft geen invloed op de kiesdeler (stem per zetel),
Smaken verschillen weleens was ook meer bedoeld om weer te geven hoe de gemiddelde Nederlander zijn keuze maaktNou ja zeg, jullie hebben echt geen smaak