Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voorstel van wet van het lid Van Houwelingen houdende splitsing van de gemeente Groningen en instelling van de gemeente Haren
Waar heb je dit vandaan Johnny? Heb laatst hun programma gedownload en gelezen en heb dit er niet in terug kunnen vinden.
Helaas is FNP voor het uitfaseren van fossiele energie en wil men ook geen kernenergie. Daarnaast is FNP voor een federaal Europa. Geen FNP voor mij.
Waar heb je dit vandaan Johnny? Heb laatst hun programma gedownload en gelezen en heb dit er niet in terug kunnen vinden.
Overwoog dus al om een keer niet te gaan stemmen (alle lokale partijen zitten hier diep in het SDG gebeuren) maar als jouw bericht klopt dan ga ik zeker stemmen!
Welke driehoek?Ik was vandaag in het centrum van Utrecht... Toen zag ik debielen van de partij Volt daar campagne voeren... En ze stonden daar met een hele rare vlag... Het was een regenboogvlag + die gekke driehoek in het midden + EU tekentje in de hoek van de vlag...
Nu we het toch over Volt hebben...