Kan iemand de mening of het beargumenteren delen van de reacties van Johan Bosman op het onderstaand artikel?
Hoewel ik zelf altijd heb gestemd, ben ik er niet meer zo zeker van dit te blijven doen. Het hele systeem en aanwezigheid van het koningshuis, staan me behoorlijk tegen.
Ik zoek er verder niet direct iets achter, maar de foto die hier eerder langs kwam van Baudet op bezoek bij Willen Alexander, gaf me een onsmakelijk gevoel.
http://www.geennieuws.com/2018/01/h...-betekent-toegeven-aan-een-totalitair-regime/
Johan Bosman (werktuigkundige) zei: 27 januari 2018 at 18:09
Democratie is één van de grondvormen van een dictatuur. Dat komt omdat de kiezers wordt voorgelogen dat ze zèlf invloed kunnen uitoefenen op het landsbestuur. Dat is bij geen enkele belangrijke beslissing het geval.
Een “wettig” (we mogen geen ander gebruiken!) betaalmiddel zonder rente dat iedereen gelijke kansen biedt kan helemaal geen bankiers en politici als tussenhandelaren gebruiken. Dit betekent dat men kan stemmen op wie men wil maar dat men ALTIJD op een criminele handlanger van Goldman Sachs stemt.
Politici verstaan als geen ander de kunst om te spreken zonder iets te zeggen. Daar is taal niet voor bedoeld.
Politieke partijen kunnen alleen maar functioneren door slechts een bepaald deel van de samenleving aan te spreken. Daarom is er geen politieke partij voor het grootste belang: het algemene.
Beste mensen: hou in godsnaam op met stemmen. Waarom nog langer je stem weggeven aan misdadigers die vóór elke verkiezing beloven je uit de stront te zullen trekken waar ze je nota bene eerst zelf in hebben gebracht? Het enige dat je bij de stembus bereikt is dat je de carrière van een misdadiger financiert.
Stap bij de volgende halte gewoon uit de trein en doe niet langer mee met die onzin.
Johan Bosman (werktuigkundige) zei: 27 januari 2018 at 18:31
En er is nog iets. Alle politieke partijen zijn begonnen omdat ze de regering wilden veranderen. Maar….op de weg omhoog is het de regering die de nieuwe partij heeft veranderd. En daar is en komt geen enkele uitzondering op.
Nogmaals: hou op met stemmen.