Nederlandse politiek

Ik hoop het! Kan ook zijn dat Rutte wordt afgezet door zijn eigen partij. We zullen zien.

Mike
Wat er gebeurd gebeurd er.
Maar als de boeren allemaal in opstand komen gaat de bevolking vanzelf mee. En dan hebben ze in de politiek echt een probleem 💪🏻 en dan niet 1 dag van 10.00 tot 17.00 maar elke dag en nacht ze het leven zuur maken. Wij winnen en wij hebben de macht. Nu is echt het moment!

Ben zeer benieuwd hoe de landelijke actie van 22 juni eruit gaat zien. Gooi heel Nederland plat en betrek de vrachtwagenchauffeurs er ook bij!

Mike
Ja zoiets moet het gaan worden! Nu stilzitten en niks doen is echt geen optie meer!

Ja zoiets bedoelde ik denk ook. Een afzetting, motie van wantrouwen of wat dan ook. Kan niet wachten tot het zover is.
Als het kabinet valt kunnen ze demissionair doorgaan! Hebben we eerder gezien toch. Wij het volk moeten ze afzetten! Net als 14 juli 1789 moeten we ze aanpakken! 17 juli lijkt mij een mooiere datum. Triple 17🙏🏻😉

Kijk, dat zijn leuke ontwikkelingen:

VVD-leden wijzen koers kabinet over stikstof af

Gepubliceerd op 11 juni 2022 om 18:54

De VVD-leden zijn tegen de stikstofplannen van het kabinet en hun eigen minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof). Tijdens het partijcongres steunde 51 procent van de stemmen een motie tegen het huidige kabinetsplan.

De VVD-leden zijn tegen de stikstofplannen van het kabinet en hun eigen minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof). Tijdens het partijcongres steunde 51 procent van de stemmen een motie tegen het huidige kabinetsplan.

Oeps, .... dus 49% VAN DE VVD LEDEN ZIJN DUS PURE ZOMBIES

Wat er gebeurd gebeurd er.
Maar als de boeren allemaal in opstand komen gaat de bevolking vanzelf mee. En dan hebben ze in de politiek echt een probleem 💪🏻 en dan niet 1 dag van 10.00 tot 17.00 maar elke dag en nacht ze het leven zuur maken. Wij winnen en wij hebben de macht. Nu is echt het moment!
Als het kabinet valt kunnen ze demissionair doorgaan! Hebben we eerder gezien toch. Wij het volk moeten ze afzetten! Net als 14 juli 1789 moeten we ze aanpakken! 17 juli lijkt mij een mooiere datum. Triple 17🙏🏻😉
Hulde voor degenen die daarbij zijn hoor. Begrijp me niet verkeerd. En ik sta er zeker achter. Ik ben er echter niet bij.

Ja daarom kreeg ik de indruk dat hierdoor opnieuw een val of motie van wantrouwen kan worden. Jammer dat ze dan toch nog door kunnen regeren demissionair

Ja daarom kreeg ik de indruk dat hierdoor opnieuw een val of motie van wantrouwen kan worden. Jammer dat ze dan toch nog door kunnen regeren demissionair
Ja dit soort partijen: die regeren in hun eigen partij topdown: Rutte is ook zo gelanceerd door de elite in die partij.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan