Nederlandse politiek

Ja dit soort partijen: die regeren in hun eigen partij topdown: Rutte is ook zo gelanceerd door de elite in die partij.
Ik vind het fantastisch dat de eigen leden zich afzonderen van Rutte. En de vraag is als ze demissionair doorgaan hoe Nederland daarop zal reageren. Want uiteindelijk hebben ze eerder als argument gehad dat dit alleen mag omdat er zogenaamd corona was. Weer een nieuw argument word steeds lastiger en ongeloofwaardiger voor de mens.

Ik vind het fantastisch dat de eigen leden zich afzonderen van Rutte. En de vraag is als ze demissionair doorgaan hoe Nederland daarop zal reageren. Want uiteindelijk hebben ze eerder als argument gehad dat dit alleen mag omdat er zogenaamd corona was. Weer een nieuw argument word steeds lastiger en ongeloofwaardiger voor de mens.
@Binc Ik help je hopen dat dit signaal de schapen uit hun stockholmsyndroom krijgt. Ik heb dit al zo vaak gedacht: 'NU vallen ze toch wel door de mand?'' ''Hoeveel bewijs is er nog nodig?''. En dan ging het gewoon door. We weten allemaal denk ik wel dat er een kantelpunt komt; de vraag is wanneer. Waarschijnlijk pas als de crisis echt een feit is. Net als nu dan in Sri Lanka.

@Binc Ik help je hopen dat dit signaal de schapen uit hun stockholmsyndroom krijgt. Ik heb dit al zo vaak gedacht: 'NU vallen ze toch wel door de mand?'' ''Hoeveel bewijs is er nog nodig?''. En dan ging het gewoon door. We weten allemaal denk ik wel dat er een kantelpunt komt; de vraag is wanneer. Waarschijnlijk pas als de crisis echt een feit is. Net als nu dan in Sri Lanka.
De meeste zijn al wakker en zien het wel. Er valt niet veel te hopen want degenen die het niet zien zullen het nooit zien. Wel blijf ik erbij dat van kant van de wakkere schapen onder ons best wel nuance toegepast mag worden. Men verwacht heel veel van elkaar maar daarmee worx ook een tegenovergesteld effect bereikt. Gister verliet ik nog een telegram groep vanwege het feit dat er maar verwachtingen uitgesproken worden. Inspelen op schuldgevoel van mensen is voor mij snel klaar als mensen op die manier iets van een ander gedaan willen krijgen. Het gaat om gedeelde menselijkheid en dat bestaat uit andere dingen dan verwachten oordelen en steeds maar roepen om verbinding.
Het gaat om gedeelde menselijkheid en dat zijn 2 werelden van verschil maar aan dezelfde kant. Ik was het met 1 ding zeker eens. Hij had het over zinloze discussies. Kan ik me helemaal bij aansluiten. Maar wie is een ander om maar te roepen dat men bang is om ze baan te verliezen of inkomen. Voor mij hebben diezelfde wakkere schapen afgedaan met dit soort uitspraken. Zij betalen uiteindelijk de rekening niet van de veroordeelde persoon.
Dus hoop?? Nee voor mij staat dit heel erg ver van hoop af behalve dat dit wat nu binnen vvd gebeurt opnieuw een brandend vuurtje is voor hun wanpraktijken die meer zichtbaar worden.

Wat een belediging voor alle democratisch gekozen volksvertegenwoordigers die zich dagelijks keihard inzetten om van Nederland een beter land te maken.
Beschamend!
Ga er maar aan staan zo'n baan als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger.
Minimaal 60 tot misschien wel 100 uur per week zwoegen in dienst van de kritische burger.

Ach ja, meten met 2 maten hoort ook bij het nieuwe normaal....🤡

Krispijn legt uit: “Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft de officier van justitie nog altijd niet besloten of er tot vervolging zal worden overgegaan. Ook is er nog geen onderzoek ingesteld. Waar Willem Engel binnen drie maanden voor de rechter moest verschijnen, komt Hugo de Jonge er tot nu toe gemakkelijk mee weg. En dat terwijl er tegen Engel slechts 20.000 handtekeningen waren verzameld.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan