This is on God's timeline, not ours. Be patient. God wins.Dat zijn door corrupte mensen gemaakte wetten, door corrupte rechters gehandhaafd en door corrupte Gestapo / Romeo's beveiligd: dus N.V.T.
Zijn meer dan 8,5 miljoen mensen hier mee akkoord gegaan? Hebben we gestemd?
De Natuurlijke Wetten hebben we van God gekregen.
Ik kan in de Bijbel of Natuurlijke Wetten niets vinden waar staat: 'immuniteit voor de Belastingdienst'. God heeft de Mens de Aarde gegevenom te beheren, niet een Elite van Viespeuken.
Helaas het is een stelletje criminele lands-/volksverraders, fraude-apparaat, witwasoperaties van corrupt Nederland BV en pedofiele weekdieren. Hij is al een poosje niet voorbij gekomen... de lijst van General Flynn over pedofiele (hoge) ambtenaren, rechters en andere viespeuken (in Nederland?). Maar dat duurt niet lang meer. Dan ontmoeten jullie God, al dan niet met een door ons versnelde afspraak via daarvoor speciaal opgetuigd (... touwen ... wink wink ) Buro Halt(e Neurenberg).
Ze zullen de straf van God niet ontlopen. Hoe vaak moet ik nou nog reclame blijven maken voor Vakantieoord Meer van Vuur en Zwavel? Sorry God, ik ben een tikkie ongeduldig.
Mike