Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In VETTE JUS....
Ze gaat vliegen. Ik hoor nog nagalmen de laatste dotcomradio... Kan zomaar gebeuren dat piloot 1 gefucksineerd ... bloedprop .. kassiewijle. Piloot 2 ook gevaccifucked ... van de stress een hartverzakking... dag SS (oops).Waar wacht ze nog op. Toedeledoki en hoera dat we weer 1 minder van zo een hatelijk gedrocht in ons land kwijt zijn
De namen zijn misschien grappig, maar de uitslag is volgens mij totaal fake.https://www.geenstijl.nl/5165977/peiling-bbb-de-grootste-omtzigt-tweede-partij/
Met dat hele geenstijl heb ik niets het is een soort de spelt voor mij.
Maar de bijnamen die ze hier aan de partijen geven vind ik best grappig.
Ja zou kunnen idd als ze niet met de bezemsteel reist. En ze kiest idd ook zelf.Ze gaat vliegen. Ik hoor nog nagalmen de laatste dotcomradio... Kan zomaar gebeuren dat piloot 1 gefucksineerd ... bloedprop .. kassiewijle. Piloot 2 ook gevaccifucked ... van de stress een hartverzakking... dag SS (oops).
Ik wens niets!! Ze (en wie er nog meer blijven vliegen) kiezen zelf. In Griekenland rondom Kavala (Kaballah?) richt het vliegtuig de minste schade aan, er ligt er net 1 van de Nazi Atlantic Treaty Organization. Ian Fleming had dit niet kunnen verzinnen!
Waarom denomineren jullie Rutte zo?