R
Ragnar Peterson
Guest
Ik wist geen eens dat die kerel nog in leven was
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ook dit wandelende lijk moet zich wel blijven gedragen als Minister van Staat.Ik wist geen eens dat die kerel nog in leven was
Misschien hebben ze wat lijken uit de kast getrokken?Ik wist geen eens dat die kerel nog in leven was
Misschien hebben ze wat lijken uit de kast getrokken?
Wordt wellcht in de toekomst teruggedraaid.Oud-premier Balkenende wordt minister van Staat
Daarmee komt het aantal mensen met deze eretitel op acht. Het zijn mensen met een lange staat van dienst als politicus of bestuurder.nos.nl
Omdat iedereen jou voorliefde voor D66 heeft gezien, dus we weten gewoon dat we je er een ontzettend groot plezier mee doen als we van twee van je grootste helden een foto plaatsen.Dit is al de derde keer in korte tijd dat deze gruwelfoto hier wordt geplaatst.
WAAROM??????????
Geen actieve herinnering aanPremier Rutte ‘heeft meer tijd nodig’ om over verzoek tot ontslag na te denken
Premier Rutte 'heeft meer tijd nodig' om over verzoek tot ontslag na te denken
Juridisch adviseur Karim Aachboun verzocht premier Rutte op 4 oktober per brief om af te treden.www.ninefornews.nl
Ik kan wel een paar manieren bedenken om zijn geheugen te ‘activeren’Geen actieve herinnering aan
Eens met Kaag! Hugo heeft echt z'n best gedaan, dat zie je aan de resultaten van de prikjes!
Verhuist naar klein dorpje in Gallie.... Herinnert-zich-nixPremier Rutte ‘heeft meer tijd nodig’ om over verzoek tot ontslag na te denken
Premier Rutte 'heeft meer tijd nodig' om over verzoek tot ontslag na te denken
Juridisch adviseur Karim Aachboun verzocht premier Rutte op 4 oktober per brief om af te treden.www.ninefornews.nl
Het kabinet wil de huidige Embryowet wijzigen naar aanleiding van de derde wetsevaluatie uit 2020. Dat laat minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) weten in een reactie aan de Kamer. Met de wijzigingen worden onder meer nieuwe ontwikkelingen op het gebied van embryo’s, die nog niet bestonden ten tijde van de oude wet, onder de reikwijdte van de embryowet gebracht. Zo worden bijvoorbeeld op embryo-gelijkende structuren (ELS), cellen die de ontwikkeling een intact menselijk embryo nabootsen, opgenomen in de wet. Met deze wijziging is de wet weer in lijn met nieuwe wetenschappelijke ontwikkelingen.