Nederlandse politiek

"Dwangdoeken die Nederland de les lezen....(Hiddema)" Wen er maar alvast aan dat binnen 10-15 jaar alle meisjes op scholen dwangdoeken moeten dragen of op hun 4e door een "leraar met schuldbesef voor onderdrukt verleden (of andere mentale ziekte)" ingeweid (mogen) worden in allerlei satanische praktijken en als je als ouder er iets van zegt, volgt arrestatie van de ouders en/of uithuisplaatsing zolang ouders niet in actie komen. We weten inmiddels hoe dat afloopt zolang CDA 🤮CU 🤮VVD 🤮D66 🤮Gundogan🤮 om kindertjes geven en enkele met name christelijke partijen 'de familie' hoog in hun satanisch vaandel hebben staan.
Dat wordt trouwens interessant als in het griepseizoen dwangdoek :ninja:+ 😷

Politiek - corrupte kindermishandelaars.pngMotie 2022-09-28 #31839-880 kinderen.jpg

Ik plaats hem hier ook maar even

Ze zijn toch allang aan t prutsen met allerlei combinaties. Ik kan me niet voorstellen dat onderstaand allemaal fake is.
Wat dat betreft heeft Baudet misschien wel gelijk met zijn uitspraak over reptielen

Iets zegt me dat Ronald Plaskerk misschien al met chimera's bezig was.

Kan andere info niet vinden. Staat me vaag bij dat hij te linken is aan (rijks)vaccinatieprogramma.

Zou hij geluk hebben gehad of al hebben geweten dat kanker zou gaan exploderen. Lockstep is al van 2010.
Dit is fantastisch”, zegt Plasterk tegen De Telegraaf. „En ik wil de komende jaren nog als een beest aan het werk!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan