Nederlandse politiek

Broncode is geheim en geauditeerd door slechts één bedrijf (D66 aanhangers).
Wil je echte democratische verkiezingen dan is dit een voorbeeld van het tegendeel.

Dick
OK, electronisch stemmen moet dus open source worden, dan kan iedereen meekijken om te zien of er gesjoemeld wordt.

Dat is niet waar. Blockchain wordt nu nog geassocieerd met betalingsverkeer via Bitcoin, maar de mogelijkheden zijn legio en het systeem is onfeilbaar. Hiermee zijn wel degelijk veilige online verkiezingen mogelijk.

Mike

@quivite Blockchain is toch alleen dat het in vele stukjes over meerdere computers verdeeld staat? Of is blockchain ook dat de geschreven software voor iedereen inzichtelijk is?

Dat is niet waar. Blockchain wordt nu nog geassocieerd met betalingsverkeer via Bitcoin, maar de mogelijkheden zijn legio en het systeem is onfeilbaar. Hiermee zijn wel degelijk veilige online verkiezingen mogelijk.

Mike

“Das größte Gefahrenpotenzial für Nutzer von Bitcoins oder der Blockchain besteht aber zu dem Zeitpunkt, wenn Transaktionen an das Netzwerk gesendet, aber noch nicht verarbeitet wurden.”

Computers maken het mogelijk op enorme schaal te frauderen met minimale inzet van middelen. Zeker in vergelijking met mechanische oplossingen.
Voor mij liever geen computers.

Dick

“Das größte Gefahrenpotenzial für Nutzer von Bitcoins oder der Blockchain besteht aber zu dem Zeitpunkt, wenn Transaktionen an das Netzwerk gesendet, aber noch nicht verarbeitet wurden.”

Computers maken het mogelijk op enorme schaal te frauderen met minimale inzet van middelen. Zeker in vergelijking met mechanische oplossingen.
Voor mij liever geen computers.

Dick
Dat is een mening, geen feit. Feit is dat blockchain veilig en effectief is.

Mike

Ja, en dacht het wel.

Dick
Ik kom nl. in uitleg over blockchain niet tegen of de broncode inzichtelijk is, wel dat de informatie in het netwerk in te zien is. Zoals ik het heb begrepen maakt inzicht in die broncode de software pas echt transparant, omdat daar het gesjoemel in te vinden zou zijn.

Ik kom nl. in uitleg over blockchain niet tegen of de broncode inzichtelijk is, wel dat de informatie in het netwerk in te zien is. Zoals ik het heb begrepen maakt inzicht in die broncode de software pas echt transparant, omdat daar het gesjoemel in te vinden zou zijn.
Dank je. The voice of reason.

Mike

Maar alles valt toch te hacken?Zelfs mensen, aldus harrani.
Blockchain ziet er nu veilig uit.
Totdat de maffia er weer iets heeft op gevonden.
Zo gaat het mijn hele leven al.
De FVD had ook al zo'n blockchain expert.Ik hoor hier niks meer over.
En ik wil geen CBDC.Cash of ruilen.

Blockchain valt niet te hacken. Het is een uitvinding van de NSA (white hats) en we gaan hier in de nabije toekomst nog veelvuldig mee te maken krijgen!

Mike

Helaas alleen te zien voor mensen met TG, heb hem elders nog niet gevonden.

1 februari voltooit Nederland zijn transitie van bananenrepubliek naar dictatuur. In deze video blikken we vast vooruit op het gemak dat dit gaat brengen.

Helaas alleen te zien voor mensen met TG, heb hem elders nog niet gevonden.

1 februari voltooit Nederland zijn transitie van bananenrepubliek naar dictatuur. In deze video blikken we vast vooruit op het gemak dat dit gaat brengen.

je kan de video gewoon in je browser openen, maar ik ben het met de totaal totaal oneens

De dictatuur begon 17 maart om 12 uur voor mij met de totale lockdown / vrijheidsberoving en geen seconde later

Er zijn meer van dit soort artikelen die een soort gelijke bevinding doen.

Echter, ze linken blockchain altijd aan puur BTC, een blockchain met veel gaten en zwaktes. eentje waarvan is dat het een proof of work blockchain is. Deze zijn inderdaad zeer vulnerable voor een quantum computer.

'Samen leven en wonen, in een democratische rechtsstaat, met een slagvaardig bestuur. BZK, duidelijk voor mensen'. Dit is de missie van BZK.

Het ministerie van BZK borgt de kernwaarden van de democratie. BZK staat voor een goed en slagvaardig openbaar bestuur en een overheid waar burgers op kunnen vertrouwen. BZK draagt eraan bij dat burgers kunnen wonen in betaalbare, veilige en energiezuinige woningen in een buurt waar iedereen meetelt en meedoet en het prettig leven is.
🤡 🤡 🤡

In het kader van transparante overheid is het merkwaardig dat je ministeries niet kunt mailen.

Laatst bewerkt:
Mijn brief richting bovenstaand ministerie:
Ik hoor de regering met enige regelmaat spreken over zaken die al dan niet horen in ‘onze democratie’.

Wat is de democratie waard als volksvertegenwoordigers door leden van het kabinet oppositieleden als ‘onwelriekende reuzel’ kan wegzetten zonder ingrijpen van de voorzitter, maar de regering collectief opstapt als een Kamerlid een suggestie plaatst over een ‘spy college’ en daarmee het debat frustreert?

Wat is de democratie waard als volksvertegenwoordigers eerder elkaar dan de regering de maat nemen via integriteitslijsten, terwijl volksvertegenwoordigers onafhankelijk horen te handelen en dus niet elkaar moeten controleren?

Wat is de democratie waard als er in de media een front wordt gevormd dat pleit voor het verbod op een specifieke omroep of een specifieke politieke partij te verbieden?

Deze vragen tonen aan dat de democratie bedreigd wordt door zowel de regering, alsook door volksvertegenwoordigers en media.

Artikel 92[1] en 94[2] van de Grondwet stellen mijns inziens Nederland onder controle van volkenrechtelijke organisaties zoals de VN, het IMF, de EU, het World Economic Forum. De Nederlandse overheid is in mijn ogen dan ook tot niets meer verworden dan een uitvoeringsorganisatie van dit globalistisch-communistische netwerk.

Het is aan de regering om in de basis de nationale rechtsorde te bewaken, niet de internationale zoals artikel 90 van de Grondwet stelt. Er bestaat niet eens een internationale, eenduidige rechtsorde. Alle verdragen en instituties worden meestal slechts door een aantal landen erkend en hebben dus geen rechtsgeldigheid in andere landen.

Zolang Nederland door het genoemde netwerk wordt gerund, is Nederland net zo democratisch als de DDR of Noord-Korea.

Het is teleurstellend dat politici en media niet in lijn met de Platoonse aristocraat[3] handelen en tegen het belang van de bevolking.

[1] Met inachtneming van, zo nodig, van het bepaalde in artikel 91, derde lid (Indien een verdrag bepalingen bevat welke afwijken van de Grondwet dan wel tot zodanig afwijken noodzaken, kunnen de Kamers de goedkeuring alleen verlenen met ten minste een twee derden van het aantal uitgebrachte stemmen.), kunnen bij of krachtens verdrag aan volkenrechtelijke organisaties bevoegdheden tot wetgeving, bestuur en rechtspraak worden opgedragen.
[2] Binnen het Koninkrijk geldende wettelijke voorschriften vinden geen toepassing, indien deze toepassing niet verenigbaar is met een ieder verbindende bepalingen van verdragen en van besluiten van volkenrechtelijke organisatie.
[3] Volgens Plato had een aristocraat zelf-, mensen- en wereldkennis en handelde deze beheerst, rechtvaardig, moedig en verstandig. Ook was de aristocraat muzikaal, sportief en literair onderlegd. Voor meer informatie over de Platoonse filosofie kan ik u en anderen het boek Archeologie van goed en kwaad van Andreas Kinneging aanraden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan