Zathras
Well-known member
Dat zijn er ook 10Ja maar dat is het Hebreeuwse gedeelte hè ik heb het over het Griekse gedeelte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn er ook 10Ja maar dat is het Hebreeuwse gedeelte hè ik heb het over het Griekse gedeelte
Ook dat deel was zaterdag de sabbat, dat de Katholieke kerk dat ooit anders wilde heeft niets met de Bijbel te makenJa maar dat is het Hebreeuwse gedeelte hè ik heb het over het Griekse gedeelte
In Griekenland is het altijd Rustdag. Tenminste, ze zeggen altijd 'avrio' (=morgen)Ja maar dat is het Hebreeuwse gedeelte hè ik heb het over het Griekse gedeelte
In Griekenland is het altijd Rustdag. Tenminste, ze zeggen altijd 'avrio' (=morgen)
God schiep de zon op de eerste dag van de week, de ZON-dag.Same here. Heb nooit begrepen waarom zondag de 1e dag van de week zou moeten zijn.
Mike
Ik mis pur schuim om de holle ruimtes te isoleren
“Viereneenhalf jaar geleden kwam ik erachter hoe je de Nederlandse verkiezingen kunt hacken,” antwoordde hij. “Hmm?!” reageerde Van Dijk.
“We stemmen met potlood en papier, maar op het gemeentehuis worden al die uitslagen van stembureaus ingevoerd in een soort Excel-bestand en dan berekent de computer wie Nederland mag regeren,” zei Ruwhof.
“Dat bleek toen 4,5 jaar geleden zo lek als een mandje te zijn,” voegde hij toe.
“Huh!?”
'Viereneenhalf jaar geleden kwam ik erachter hoe je de Nederlandse verkiezingen kunt hacken'
“Dat bleek toen 4,5 jaar geleden zo lek als een mandje te zijn.”www.ninefornews.nl
“Viereneenhalf jaar geleden kwam ik erachter hoe je de Nederlandse verkiezingen kunt hacken,” antwoordde hij. “Hmm?!” reageerde Van Dijk.
“We stemmen met potlood en papier, maar op het gemeentehuis worden al die uitslagen van stembureaus ingevoerd in een soort Excel-bestand en dan berekent de computer wie Nederland mag regeren,” zei Ruwhof.
“Dat bleek toen 4,5 jaar geleden zo lek als een mandje te zijn,” voegde hij toe.
“Huh!?”
'Viereneenhalf jaar geleden kwam ik erachter hoe je de Nederlandse verkiezingen kunt hacken'
“Dat bleek toen 4,5 jaar geleden zo lek als een mandje te zijn.”www.ninefornews.nl