Nederlandse politiek

Same here. Heb nooit begrepen waarom zondag de 1e dag van de week zou moeten zijn.

Mike
God schiep de zon op de eerste dag van de week, de ZON-dag.
Het dUitse Samstag stamt van sabbat.

Zater zou je kunnen herleiden tot satyr:

Op de zevende dag (zaterdag) was God verzadigd van het werk dat hij in zes dagen had gedaan.

Ik vind jouw post eerlijk gezegd vrij zinloos. Wat is jouw alternatief, behalve azijnpissend zitten aan de zijlijn?

Mike

“Viereneenhalf jaar geleden kwam ik erachter hoe je de Nederlandse verkiezingen kunt hacken,” antwoordde hij. “Hmm?!” reageerde Van Dijk.

“We stemmen met potlood en papier, maar op het gemeentehuis worden al die uitslagen van stembureaus ingevoerd in een soort Excel-bestand en dan berekent de computer wie Nederland mag regeren,” zei Ruwhof.

“Dat bleek toen 4,5 jaar geleden zo lek als een mandje te zijn,” voegde hij toe.

“Huh!?”

“Viereneenhalf jaar geleden kwam ik erachter hoe je de Nederlandse verkiezingen kunt hacken,” antwoordde hij. “Hmm?!” reageerde Van Dijk.

“We stemmen met potlood en papier, maar op het gemeentehuis worden al die uitslagen van stembureaus ingevoerd in een soort Excel-bestand en dan berekent de computer wie Nederland mag regeren,” zei Ruwhof.

“Dat bleek toen 4,5 jaar geleden zo lek als een mandje te zijn,” voegde hij toe.

“Huh!?”

SSSSTTTT zeg nou niet, er zijn nog steeds mensen die denken dat NL echt zo gestemd heeft, en dat we daarom met deze regering zitten......

“Huh!?”

Broncode is geheim en geauditeerd door slechts één bedrijf (D66 aanhangers).
Wil je echte democratische verkiezingen dan is dit een voorbeeld van het tegendeel.

Dick

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan