Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Dijkhoff wil nietPast wel mooi in dit omvolkingsland toch. Een Turkse als Premier. ‘Beter’ kan je het niet hebben.
Schippers wil niet
Hermans wil niet
Zijn er naast Yesilgoz nog tegenkandidaten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dijkhoff wil nietPast wel mooi in dit omvolkingsland toch. Een Turkse als Premier. ‘Beter’ kan je het niet hebben.
Barbie in getinte variant.Neeeee, geen pratende pop als minister-president!
Mike
Neeeee, geen pratende pop als minister-president!
Mike
De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) vraagt de Tweede Kamer om de verkiezingen niet eerder dan in de tweede helft van november te laten plaatsvinden.
De VNG meldt dat het normaal gesproken acht tot negen maanden kost om verkiezingen goed voor te bereiden.
Dat is dan nummer 6.Kaag vertrekt als D66-leider: 'Mijn werk trekt een wissel op mijn gezin'
In mei deden de dochters van Kaag een oproep aan hun moeder om iets anders te gaan doen. Daar geeft ze nu gehoor aan: ze stapt helemaal uit de politiek.nos.nl
Kaag vertrekt als D66-leider: 'Mijn werk trekt een wissel op mijn gezin'
D66-leider Sigrid Kaag wordt bij de volgende verkiezingen geen lijsttrekker voor de partij en verlaat de politiek. Dat zegt ze in een interview in Trouw. "Mijn werk trekt een wissel op mijn gezin", zegt ze tegen de krant. Kaag blijft wel nog aan als demissionair minister van Financiën.
In mei deden de dochters van Kaag een oproep aan hun moeder om iets anders te gaan doen. Daar geeft ze nu gehoor aan: ze stapt helemaal uit de politiek.nos.nl
D66-leider Sigrid Kaag wordt bij de volgende verkiezingen geen lijsttrekker voor de partij en verlaat de politiek. Dat zegt ze in een interview in Trouw. "Mijn werk trekt een wissel op mijn gezin", zegt ze tegen de krant. Kaag blijft wel nog aan als demissionair minister van Financiën.
Wat zijn dan haar verdiensten geweest?Ook deze dame verdient een standbeeld.
Ik denk dat je de humor van Edwin niet helemaal snapt.Wat zijn dan haar verdiensten geweest?