Nederlandse politiek


Eurocommissaris Frans Timmermans sluit niet uit dat hij terugkeert naar de Nederlandse politiek. Dat zei hij vandaag op vragen van journalisten bij een bijeenkomst in Spanje. De partij van Timmermans, de PvdA, is op zoek naar een lijsttrekker die de mogelijk gezamenlijke kieslijst met GroenLinks gaat aanvoeren bij de Tweede Kamerverkiezingen in november.
 

 

Justitieminister Dilan Yeşilgöz wil Mark Rutte opvolgen en de nieuwe leider worden van de VVD. Dat heeft ze gezegd in een interview. De verwachting is dat ze door het bestuur van de partij naar voren wordt geschoven als kandidaat.

Yeşilgöz maakt haar kandidatuur bekend in een gesprek met De Telegraaf. In de krant prijst ze de huidige leider van de VVD, Mark Rutte. "Wat Mark Rutte voor de VVD en voor Nederland heeft gedaan, is nauwelijks in woorden uit te drukken. Het zijn zijn schouders waarop ik mag staan als ik hem op mag volgen als lijsttrekker."
 

Justitieminister Dilan Yeşilgöz wil Mark Rutte opvolgen en de nieuwe leider worden van de VVD. Dat heeft ze gezegd in een interview. De verwachting is dat ze door het bestuur van de partij naar voren wordt geschoven als kandidaat.

Yeşilgöz maakt haar kandidatuur bekend in een gesprek met De Telegraaf. In de krant prijst ze de huidige leider van de VVD, Mark Rutte. "Wat Mark Rutte voor de VVD en voor Nederland heeft gedaan, is nauwelijks in woorden uit te drukken. Het zijn zijn schouders waarop ik mag staan als ik hem op mag volgen als lijsttrekker."
Heb even op de website van WEF gekeken maar kon haar niet vinden daar. Misschien is ze nog in opleiding bij Klaus?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.436
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan