Nederlandse politiek

Hoewel hier minder volgers van Vrijland (denk ik), de moeite waard om te lezen wat er echt staat en wat dit echt betekent

unfurl="true"]https://www.martinvrijland.nl/nieuw...erius-er-gedachtenpolitie-2-0-wetgeving-door/[/URL]
Wat MV hier besxhrijft is wat [ZIJ] hebben bedacht in [HUN] wanhoop. Immers, een psychopaat kent geen verlies of nederlaag en houdt tot het lastst toe vol dat [ZE] alles onder controle hebben. Wat MV echter verzuimt te vermelden is dat het [ZE] niet gaat lukken, zoals al die doemdenkers en zwartkijkers dicht hij [HEN] veel meer macht toe dan [ZE] werkelijk nog hebben. We zitten dichter bij de overwinning dan we denken!

Mike
 
Willem zegt waar het op staat:



Maar hij is 'controlled oppisition'. Nietwaar, Common Sense TV? Ben hier nog steeds heel boos over.

Mike
 
Willem zegt waar het op staat:



Maar hij is 'controlled oppisition'. Nietwaar, Common Sense TV? Ben hier nog steeds heel boos over.

Mike

Alle kritiek en verdachtmakingen hebben hem alleen maar krachtiger gemaakt. Wat dat betreft dus ‘goed’ dat CS, raatgever, etc hem zo aanvielen. Een ander had zich misschien uit het veld laten slaan, maar hij groeit juist hiervan. En als extra voordeel dat z’n aanvallers door de mand zijn gevallen.
 
Alle kritiek en verdachtmakingen hebben hem alleen maar krachtiger gemaakt. Wat dat betreft dus ‘goed’ dat CS, raatgever, etc hem zo aanvielen. Een ander had zich misschien uit het veld laten slaan, maar hij groeit juist hiervan. En als extra voordeel dat z’n aanvallers door de mand zijn gevallen.
Dat is idd de ultieme gerechtigheid, daar heb je gelijk in. Ik kan me elke dag erg druk maken om.die typisch laffe Nederlandse houding van schieten op eigen troepen.

Mike
 
Wat MV hier besxhrijft is wat [ZIJ] hebben bedacht in [HUN] wanhoop. Immers, een psychopaat kent geen verlies of nederlaag en houdt tot het lastst toe vol dat [ZE] alles onder controle hebben. Wat MV echter verzuimt te vermelden is dat het [ZE] niet gaat lukken, zoals al die doemdenkers en zwartkijkers dicht hij [HEN] veel meer macht toe dan [ZE] werkelijk nog hebben. We zitten dichter bij de overwinning dan we denken!

Mike
Zoals jij nu omschrijft over MV zo is dat dus eigenlijk bij heel veel alt media of andere bronnen.

Wanneer Ik luister naar bv Arno Wellens over de CBDC of wie dan ook.. moer ik altijd afvragen welke tijdlijn zitten zij.
Wat zij beschrijven is precies wat de normie of wappieschaap nodig heeft om het te gaan zien. Daarom haak ik vaak halverwege af bij menig podcast want ze zitten op een andere tijdlijn en ik denk dat iedere Fatsforummer dit wel herkend.

Mike, Keep up the good work👏

( Vroeger las ik kranten en keek ik tv.. tamelijk naief.😁)
 
Zoals jij nu omschrijft over MV zo is dat dus eigenlijk bij heel veel alt media of andere bronnen.

Wanneer Ik luister naar bv Arno Wellens over de CBDC of wie dan ook.. moer ik altijd afvragen welke tijdlijn zitten zij.
Wat zij beschrijven is precies wat de normie of wappieschaap nodig heeft om het te gaan zien. Daarom haak ik vaak halverwege af bij menig podcast want ze zitten op een andere tijdlijn en ik denk dat iedere Fatsforummer dit wel herkend.

Mike, Keep up the good work👏

( Vroeger las ik kranten en keek ik tv.. tamelijk naief.😁)
Zijn allemaal geen Q-volgers. Jij haakt halverwege af, ik begin er niet eens aan.

Mike
 
Nummer 9, 10 en 11.

1 Rutte,
2 Hugo,
3 Heerma,
4 Wopke,
5 Schippers
6 Kaag
7 Den Haan (50plus)
8 Paternotte
9 Carola Schouten
10 Marnix van Rij (CDA)
11 Adema

Lijstje even bijgewerkt, wie volgt?
Schippers was al uit de politiek volgens mij.
Al sinds 2017:

Wopke wil wel regeren, maar niet parlementslid zijn:

Mbt Patersnotte zie enkel berichten dat hij geen lijsttrekker wordt, niet dat hij de politiek verlaat.
 
Laatst bewerkt:
Schippers was al uit de politiek volgens mij.
Al sinds 2017:

Wopke wil wel regeren, maar niet parlementslid zijn:
[QUOTE="Fries Foar Frijhiid, post...trekker-meer-bestuurder-dan-politicus[/QUOTE]
Sinds juni fractievoorzitter E.K:
Bij haar terugkeer op het Binnenhof als fractievoorzitter van de Eerste Kamerfractie in juni, werd ook gedacht dat dit mogelijk de opmaat naar het lijsttrekkerschap zou zijn.

Maar net als Patersnotte valt ze in de categorie 'geen ambitie voor lijsttrekker'.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.384
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan