Nederlandse politiek

Tijdens je laatste lezing heb ik je gezegd, dat veel alternatieve mensen elkaar ook afbranden. Vrijland is niet alleen negatief, dat dacht ik in het begin ook. Dat is te kort door de bocht.

Vrijland heeft eens beschreven waarom wij, bezielde mensen, meer shit krijgen dan de Non Playing Characters. Ik het begin vond ik hem altijd negatief. Maar hij leert ook op een andere manier naar het plaatje kijken. We kunnen van veel mensen leren. Als ouderwets opgeleidde zeeman is mijn motto: langs een bank vol rotsen met wind en stroming niet alles op 1 peiling zetten. Gebruik meerdere bronnen en probeer daar je eigen juiste positie = waarheidsbevinding te halen.

Daarom volg ik vele bronnen. Ik zeg als mentor en examinator tegen nieuwe collega's altijd: "ook van minder goede collega's kun je leren, nl hoe het niet moet".

Ik lees graag zaken van een jaar geleden terug of beluister dotcomradio van een jaar geleden terug. Geeft een verassend inzicht.

Ik hoop dat we als alternatieve mensen, als ik het zo mag noemen, meer samenwerken, meer bronnen raadplegen, elkaar positiever benaderen, en daar een mooie richting uit destileren. Niemand uit de mensheid weet welke precieze route we gaan volgen. Er staat geschreven, 7 jaren van zware verdrukking. Die zullen we toch moeten doormaken, het liefst samen strijdend 🙏

Just my 2 Cents 😌
 
Zo zo demissionair nog even net voor de vakantie een toch belangrijk wetje erdoorheen drukken, terwijl de Hollander ze koffers aan het inpakken is en ze caravan aankoppelt. Slimme heks!
Als het ze waard is om iemand gevangenisstraf te geven voor iets ontkennen dan werken ze juist het tegenovergestelde in de hand. Dan pas gaan mensen nadenken. Zo als boven al gezegd, echte waarheid hoeft nooit afgedwongen te worden. Weer geen handige zet van ze.
 
Als het ze waard is om iemand gevangenisstraf te geven voor iets ontkennen dan werken ze juist het tegenovergestelde in de hand. Dan pas gaan mensen nadenken. Zo als boven al gezegd, echte waarheid hoeft nooit afgedwongen te worden. Weer geen handige zet van ze.
Europa the last battle is toch al viraal gegaan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.317
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan