Nederlandse politiek

Waarom spreekt iedereen over Timmermans als premier, incl. de alternatieven? Gaat de kiezer daar niet over? Wees zeer voorzichtig met je gedachten en woorden, want ze hebben manifestatiekracht!

Mike
Vanaf dit tijdstip Sietske en Jan over Timmerschrans en hoe we al geprimed worden:
 
PvdA-GL, VVD, BBB, CU zie ik op basis van huidige peilingen als een reële coalitie.
Maar de verkiezingen zijn nog ver weg en er kan nog veel gebeuren.

Hoe dan ook mijn stem gaat naar FvD. Ook hoop ik dat SvN de Kamer inkomt.
 
“Frans Timmermans is geobsedeerd door de Green Deal en als-ie dat hier door gaat voeren, dan wordt er de komende 40 jaar geen enkel huis meer gebouwd in Nederland en dan mogen we dadelijk nog 30 op de snelweg rijden.”
 
PvdA-GL, VVD, BBB, CU zie ik op basis van huidige peilingen als een reële coalitie.
Maar de verkiezingen zijn nog ver weg en er kan nog veel gebeuren.

Hoe dan ook mijn stem gaat naar FvD. Ook hoop ik dat SvN de Kamer inkomt.
Ik ga tactisch stemmen. Dus op de PVV.
Die proberen de grootste te laten worden zodat ze het eerste recht hebben om een regering te vormen met FVD etc…..
Baudet vicepremier ;)

Wordt de PVV weer de 2e partij dan zijn we weer kansloos.

Ze lachen zich een bult als rechts weer verdeeld gaat stemmen.
 
Ik ga tactisch stemmen. GEEN PVV!!!

Mike
Dan stem je dus op de PVDA Of VVD
Die gaan dan de grootste worden.

Ik ben lid van FVD maar ga er niet op stemmen.
Van 2 zetels naar 5 zetels schieten we niets mee op. Dus ik stem op de PVV.
Een rechtse partij moet bij de verkiezingen de grootste worden.
 
De PVV is geen rechtse partij. Het is dit soort overloopgedrag waarom FvD tot nu toe te klein is gebleven. Typisch Nederlands dit, het wordt nooit wat met die Nederlanders, zucht.

Mike
 
Ik denk niet dat de PVV een verschil zal gaan maken. Maar er is ook een andere reden om nog steeds FVD te blijven stemmen. Ik heb een keer op een reguliere nieuws iets horen zeggen dat als je met bewijs aankomt dat dan ook FVD in ziet dat er niet veel op hun gestemd is. Terwijl ze volgens mij door eigen bronnen en controleurs van viruswaarheid, tot de conclusie gekomen dat er inderdaad niet veel op hun gestemd is. Hoe dan ook er wordt nu gedacht FVD heeft zijn beste tijd gehad ze zijn niet zo groot meer, we hoeven nu minder fraude op FVD te plegen (anders gaat het te veel opvallen). Dus als juist nu wel iedereen FVD stemt dan kunnen ze ineens heel groot worden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.265
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan