Nederlandse politiek

Je moet gewoon staan waar je voor staat, punt.

Mike
En het brengt ons nergens.
De foute deugende politiek gaat gewoon door. (Zie Frankrijk)

Mijn stem gaat gewoon naar de PVV en dan heb ik de hoop dat ze gaan samenwerken met FVD etc….

De kleintjes zijn compleet kansloos om de grootste te worden.
Dan is de minst slechtste keuze de PVV om een eventuele omkering te veroorzaken.

Voorlopig wordt de onderdrukking Wereldwijd alleen meer groter en dan nog de maatregelen die in de steigers staan.
Dus het stemgedrag van de afgelopen 30jaar is niet best geweest.

Ze lachen zich een bult over de verdeeldheid onder rechts.
Vooral als er zich weer een klein rechts partijtje aanmeld voor de verkiezingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is waarom ik leegloop op Nederland en de Nederlanders. Ze zien het niet, ook de zgn. 'wakkeren' niet.

Ik zal het, wellichr tevergeefs, proberen uit te leggen:

Timmerfrans drukt bij de EU er nog even de klimaatherstelwet door.

Rutte laat het kabinet klappen op migratie.

Vrijwel meteen daarna fuseren GL en PvdA.

En dan is daar ineens Timmerfrans, die een duurbetaalde baan verlaat in Brussel om lijsttrekker van dit linkse blok te worden.

Duidelijk is dat Rutte en Kaag zijn uitgespeeld, maar ook Klaver en Uilskijken. Het gaat nu over links, met de partij van klimaatpaus Timmerfrans als grootste partij. Onder premier Timmerfrans willen ze de ergste klimaatdictatuur ooit in NL neerzetten, met ruggesteun vanuit Brussel. BBB dient om de boeren zoet te houden en Lientje zal zich verschuilen achter 'internationale afspraken'. Als het niet lukt om voldoende zetels op deze manier te halen zullen ze de PVV erbij halen.

En de Nederlander? Hij wandelt slaapwandelend de dictatuur in.😴

Mike
 
Dit is waarom ik leegloop op Nederland en de Nederlanders. Ze zien het niet, ook de zgn. 'wakkeren' niet.

Ik zal het, wellichr tevergeefs, proberen uit te leggen:

Timmerfrans drukt bij de EU er nog even de klimaatherstelwet door.

Rutte laat het kabinet klappen op migratie.

Vrijwel meteen daarna fuseren GL en PvdA.

En dan is daar ineens Timmerfrans, die een duurbetaalde baan verlaat in Brussel om lijsttrekker van dit linkse blok te worden.

Duidelijk is dat Rutte en Kaag zijn uitgespeeld, maar ook Klaver en Uilskijken. Het gaat nu over links, met de partij van klimaatpaus Timmerfrans als grootste partij. Onder premier Timmerfrans willen ze de ergste klimaatdictatuur ooit in NL neerzetten, met ruggesteun vanuit Brussel. BBB dient om de boeren zoet te houden en Lientje zal zich verschuilen achter 'internationale afspraken'. Als het niet lukt om voldoende zetels op deze manier te halen zullen ze de PVV erbij halen.

En de Nederlander? Hij wandelt slaapwandelend de dictatuur in.😴

Mike
En de Nederlander? Hij wandelt slaapwandelend de dictatuur in.😴

Hij lacht er nog bij ook en vindt de maatregelen in orde. Hij weet wel niet wat ze inhouden, maar zich daar mee bezig houden kost te veel moeite en ja, hij is toch geen wappie. Hij gelooft het allemaal wel. Ze zullen het wel weten en het beste met ons voorhebben. Ja, hij ziet wel dat hij meer moet betalen, maar ach, het gaat allemaal nog wel meevallen. Het zal zich allemaal wel terugbetalen. En hoe meer wij er tegen ingaan, hoe meer hij zich geroepen voelt om ons af te branden en redenen te bedenken waarom het wel allemaal in orde is. En heeft hij geen reden, dan zegt hij dat hij die niet nodig heeft. Het klopt allemaal wel.
Als er dan weer dingen uitkomen, wat zegt onze vriend dan... Och, dat wisten we toch allemaal al. Of: Ja, dat konden zij ook niet weten. of: Tja, zo gaat dat nu eenmaal.
En ja, de klapper op de vuurpijl: Onze vriend zal de gifprik lachend en ons uithonend gaan halen. Waar maken wij toch zo een halszaak van? Er is toch niets gebeurd, niemand is gestorven aan de prik, geen bewijzen. Hahaha, lacht hij weer. Als een boer met kiespijn. Want die krijgen het ook voor hun kiezen.
En wij, ja wij moeten mee op de Titanic, totdat Noach zijn Ark neerzet, waar we op mogen springen.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
En het brengt ons nergens.
De foute deugende politiek gaat gewoon door. (Zie Frankrijk)

Mijn stem gaat gewoon naar de PVV en dan heb ik de hoop dat ze gaan samenwerken met FVD etc….

De kleintjes zijn compleet kansloos om de grootste te worden.
Dan is de minst slechtste keuze de PVV om een eventuele omkering te veroorzaken.

Voorlopig wordt de onderdrukking Wereldwijd alleen meer groter en dan nog de maatregelen die in de steigers staan.
Dus het stemgedrag van de afgelopen 30jaar is niet best geweest.

Ze lachen zich een bult over de verdeeldheid onder rechts.
Vooral als er zich weer een klein rechts partijtje aanmeld voor de verkiezingen.
Dat is net als hier Uiterst rechts, Vox, ja daar gaan we op stemmen zodat ze er niet meer naast kunnen. Wel Vox gaat 19 zetels achteruit. En Cox, is/was voor verplichte vaxx, voor Covid Pass, ...

Na alles wat uiters links hier de afgelopen 4j heeft klaargespeeld :

Solo si es si, ter bescherming van de vrouwen, weet het juiste getal nu niet maar ca 1000 verkrachters op vrije voetn en/if strafvermindering

Een andere wet die krakers beschermt. Je krijgt ze er hier echt niet uit binnen het jaar (of 2) en je dient dan ook nog het water en de elec te betalen. En als je ze er danzelf met geweld uitzet, ben je zelf de dupe en geeft de politie gewoon netjes de sleutels terug aan de krakers.

enz, enz, ...

En nog gaat die partij er maar 2 zetels op achteruit, die dan wss naar de regerende PSOE zij gegaan. Die hebben gisteren nl 2 zetels gewonnen.
 
Er is inderdaad meer kans dat de PVV groter wordt als alle FVD'ers ineens PVV gaan stemmen, ik denk echter niet dat ze de grootste worden. Maar als ze dat wel zouden worden dan nog zullen ze niks klaar spelen, dat hebben ze de laatste paar jaar wel laten zien. Dat je niet meteen zag dat het geen gewone griep is niks mis mee, maar zodra er kritiek komt moet je daar meteen objectief naar kijken en daarmee is de PVV wat mij betreft door de mand gevallen. En dus haalt PVV stemmen hierdoor niks uit.
 
En het brengt ons nergens.
De foute deugende politiek gaat gewoon door. (Zie Frankrijk)

Mijn stem gaat gewoon naar de PVV en dan heb ik de hoop dat ze gaan samenwerken met FVD etc….

De kleintjes zijn compleet kansloos om de grootste te worden.
Dan is de minst slechtste keuze de PVV om een eventuele omkering te veroorzaken.

Voorlopig wordt de onderdrukking Wereldwijd alleen meer groter en dan nog de maatregelen die in de steigers staan.
Dus het stemgedrag van de afgelopen 30jaar is niet best geweest.

Ze lachen zich een bult over de verdeeldheid onder rechts.
Vooral als er zich weer een klein rechts partijtje aanmeld voor de verkiezingen.
Zolang de oppositie partijen in totaal niet 75+1 zetels hebben worden ze toch buitengesloten door andere partijen. Dus het maakt in die zin niet zo veel uit of we twee, vier of 76 oppositie partijen met maar één zetel hebben. Dan is het natuurlijk daarna ook nog maar de vraag of die rechtse partijen echt met elkaar willen regeren. Opportunisme en CO staat dan nog in de weg.

Daarom zou ik inderdaad stemmen waar je echt voor staat. Ik heb niet de ilusie dat Forum de grootste partij gaat worden, of met de PVV en eventueel BVNL samen 76 zetels zal halen.

Wat ik wel zie is dat ze door hun plek in de kamer toegang hebben tot veel comissies en dossiers, andere kamerleden klem kunnen zetten met moeilijke vragen en ongecensureerd de waarheid uit kunnen zenden. De andere partijen en de media reageren altijd heel fel op Forum. Dat zegt mij wel iets over de invloed die ze nu al hebben.

Voordat er echt een grote omslag plaatsvindt is er eerst een grote awakening nodig. Door een belangrijke externe gebeurtenis.

Tot die tijd is Forum stemmen het beste wat we kunnen doen. Zij houden zich veel bezig met filosoferen, geopolitiek en het aanhalen van banden met andere conservatieve bewegingen in Europa. Het is ook goed dat ze onafhankelijke scholen opzetten en ondernemers weten te verenigen. Je kan goed zien dat het na de laatste verkiezingen voor Thierry duidelijk is geworden dat hij zich vooral moet focussen op het vormgeven van de post-awakening maatschappij. FvD denkt in de toekomst.
 
Ik ga tactisch stemmen. Dus op de PVV.
Die proberen de grootste te laten worden zodat ze het eerste recht hebben om een regering te vormen met FVD etc…..
Baudet vicepremier ;)

Wordt de PVV weer de 2e partij dan zijn we weer kansloos.

Ze lachen zich een bult als rechts weer verdeeld gaat stemmen.
Het is vaker gebeurt dat de grootste partij niet in de coalitie zat.
Tactisch stemmen is in mijn ogen een zwaktebod.
Alsof Churchill voor de nazi's zou kiezen in plaats van voor de Geallieerden, vanwege het feit dat de nazi's een sterker leger hadden.

Maar ieder zijn of haar eigen keus.
 
“Frans Timmermans is geobsedeerd door de Green Deal en als-ie dat hier door gaat voeren, dan wordt er de komende 40 jaar geen enkel huis meer gebouwd in Nederland en dan mogen we dadelijk nog 30 op de snelweg rijden.”
Frans Timmermans doet alsof hij Sinterklaas is en zo ziet hij ook uit. Alleen komt hij niet op een schimmel maar op het paard van Troje.

Dorothé
 
Weet iemand wat de tussenstand is hoeveel ratten het schip hebben verlaten? Volgens mij al stuk of 20 inmiddels...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.265
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan