Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens.Je moet gewoon staan waar je voor staat, punt.
Mike
En het brengt ons nergens.Je moet gewoon staan waar je voor staat, punt.
Mike
En de Nederlander? Hij wandelt slaapwandelend de dictatuur in.Dit is waarom ik leegloop op Nederland en de Nederlanders. Ze zien het niet, ook de zgn. 'wakkeren' niet.
Ik zal het, wellichr tevergeefs, proberen uit te leggen:
Timmerfrans drukt bij de EU er nog even de klimaatherstelwet door.
Rutte laat het kabinet klappen op migratie.
Vrijwel meteen daarna fuseren GL en PvdA.
En dan is daar ineens Timmerfrans, die een duurbetaalde baan verlaat in Brussel om lijsttrekker van dit linkse blok te worden.
Duidelijk is dat Rutte en Kaag zijn uitgespeeld, maar ook Klaver en Uilskijken. Het gaat nu over links, met de partij van klimaatpaus Timmerfrans als grootste partij. Onder premier Timmerfrans willen ze de ergste klimaatdictatuur ooit in NL neerzetten, met ruggesteun vanuit Brussel. BBB dient om de boeren zoet te houden en Lientje zal zich verschuilen achter 'internationale afspraken'. Als het niet lukt om voldoende zetels op deze manier te halen zullen ze de PVV erbij halen.
En de Nederlander? Hij wandelt slaapwandelend de dictatuur in.
Mike
Dat is net als hier Uiterst rechts, Vox, ja daar gaan we op stemmen zodat ze er niet meer naast kunnen. Wel Vox gaat 19 zetels achteruit. En Cox, is/was voor verplichte vaxx, voor Covid Pass, ...En het brengt ons nergens.
De foute deugende politiek gaat gewoon door. (Zie Frankrijk)
Mijn stem gaat gewoon naar de PVV en dan heb ik de hoop dat ze gaan samenwerken met FVD etc….
De kleintjes zijn compleet kansloos om de grootste te worden.
Dan is de minst slechtste keuze de PVV om een eventuele omkering te veroorzaken.
Voorlopig wordt de onderdrukking Wereldwijd alleen meer groter en dan nog de maatregelen die in de steigers staan.
Dus het stemgedrag van de afgelopen 30jaar is niet best geweest.
Ze lachen zich een bult over de verdeeldheid onder rechts.
Vooral als er zich weer een klein rechts partijtje aanmeld voor de verkiezingen.
Zolang de oppositie partijen in totaal niet 75+1 zetels hebben worden ze toch buitengesloten door andere partijen. Dus het maakt in die zin niet zo veel uit of we twee, vier of 76 oppositie partijen met maar één zetel hebben. Dan is het natuurlijk daarna ook nog maar de vraag of die rechtse partijen echt met elkaar willen regeren. Opportunisme en CO staat dan nog in de weg.En het brengt ons nergens.
De foute deugende politiek gaat gewoon door. (Zie Frankrijk)
Mijn stem gaat gewoon naar de PVV en dan heb ik de hoop dat ze gaan samenwerken met FVD etc….
De kleintjes zijn compleet kansloos om de grootste te worden.
Dan is de minst slechtste keuze de PVV om een eventuele omkering te veroorzaken.
Voorlopig wordt de onderdrukking Wereldwijd alleen meer groter en dan nog de maatregelen die in de steigers staan.
Dus het stemgedrag van de afgelopen 30jaar is niet best geweest.
Ze lachen zich een bult over de verdeeldheid onder rechts.
Vooral als er zich weer een klein rechts partijtje aanmeld voor de verkiezingen.
Het is vaker gebeurt dat de grootste partij niet in de coalitie zat.Ik ga tactisch stemmen. Dus op de PVV.
Die proberen de grootste te laten worden zodat ze het eerste recht hebben om een regering te vormen met FVD etc…..
Baudet vicepremier
Wordt de PVV weer de 2e partij dan zijn we weer kansloos.
Ze lachen zich een bult als rechts weer verdeeld gaat stemmen.
Frans Timmermans doet alsof hij Sinterklaas is en zo ziet hij ook uit. Alleen komt hij niet op een schimmel maar op het paard van Troje.“Frans Timmermans is geobsedeerd door de Green Deal en als-ie dat hier door gaat voeren, dan wordt er de komende 40 jaar geen enkel huis meer gebouwd in Nederland en dan mogen we dadelijk nog 30 op de snelweg rijden.”
'Frans Timmermans wordt een grotere ramp dan mevrouw Kaag'
"Als-ie dat hier door gaat voeren, dan wordt er de komende 40 jaar geen enkel huis meer gebouwd in Nederland."www.ninefornews.nl