Nederlandse politiek

Ik ken Marianne Zwagermans als een wat emotionele krijsend typje maar in deze uitzending met Ton v Dijk wordt er rationeel gekeken naar het verkiezingsprogramma van Omtzigt.

Er wordt onder meer over de volgende punten gesproken;

Minder EU:
Privacy op mobiel en tegen de sleepwet.
Medische data beschermen en persoonsgegevens beschermen door beheer in 1 instantie waarbij je als burger bericht krijgt wanneer er ingekeken wordt.
Minister v migratie en Max 50k instroom gerelateerd aan woningmark
EU beleid beperken..o.m. geen EU leger ,Oekraïne beleid, spreidingswet.
Ander sportbeleid.
Huidig NPO opheffen naar 2 zenders en geld naar o.a.cultuurprogramma en via internet uitzenden.
Weg met Pels Rijken.
Wetten toetsen a d grondwet.
2 kerncentrales.
Geen zonnepanelen-parken.

Het verkiezingsprogramma wordt door deze 2 kritische mensen beschouwd vanuit een normie standpunt dus verre v d wakkere FVD visie. Ik denk dus dat veel NL ers hier naar luisteren.
P.s. Marianne stond op het Museumplein tijdens de cojonademonstraties en dat wist ik eerder niet. Toch jammer dat ze niet achter de Globalistische agenda kan kijken l.

 

Hogeschool 'enorm geschrokken' van ex-BBB'er en docent die nazitweets stuurde​

Vanaf het account maakte de 35-jarige ondernemer en docent uit Enschede doorlopend mensen uit voor fascist en oorlogsmisdadiger, noemde hen onder meer "kindermishandelaar", "pharmahoer" , "nazibitch" en "NSB'er" en riep met regelmaat op tot tribunalen en opstanden. Het ANP vond negenhonderd X-berichten over een tijdsbestek van twee jaar terug.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan