Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yesilgoz zal volgens Rutte niet zo ver gaan volgens hem.Goh, dit had ik nou nooit verwacht!!!
Rutte beschikbaar voor hoogste functie NAVO
De ideeën van Paternotte komen voor 23% over een met die van FVD. En die van LEF heeft wel lef door het partijprogramma op zijn arm te laten tatoeëren. Misschien is hij nog nooit van mening verandert of heeft hij aan zelfreflectie gedaan en gedacht wat heb ik nu weer voor stoms gedaan, en kan hij zich ook niet voorstellen dat hij dat ooit zal doen.
Ik had er nog nooit van gehoord maar die indruk kreeg ik ook van zijn standpunten. Maar het blijft dat hij wel lef heeft om zijn partijstandpunten op zijn arm te laten tatoeëren. Ik had het filmpje gepost omdat Paternottes ideeën blijkbaar voor 23% overeenkomen met die van FVD, en dit vond ik ook wel leuk om erbij te zetten. Geeft ook wel aan dat hij nog niet volwassen is, als hij zich niet kan bedenken dat hij ooit ergens van mening zal veranderen.LEF is een cuck partij.