Nederlandse politiek


Staatssecretaris Eric van der Burg, bekend van de omstreden spreidingswet voor asielzoekers, kan voorlopig niet werken. De VVD'er heeft een zware voedselvergiftiging opgelopen. Hij wordt vervangen door Christophe van der Maat, tot nu toe staatssecretaris op het ministerie van Defensie.

De taken van Van der Maat (VVD) worden overgenomen door minister van Defensie Kajsa Ollongren (D66).
 


Is de VVD kort voor verkiezingstijd ook nog slachtoffer van moslim extremisme. Zie je nu wel dat het toch een echte rechtse partij is. 🙃
 

Wat ik me vooral afvraag, waarom begint ze nu en waarom kon haar voorganger niet anderhalve dag langer door werken?
 
Laatst bewerkt:
De ideeën van Paternotte komen voor 23% over een met die van FVD. En die van LEF heeft wel lef door het partijprogramma op zijn arm te laten tatoeëren. Misschien is hij nog nooit van mening verandert of heeft hij aan zelfreflectie gedaan en gedacht wat heb ik nu weer voor stoms gedaan, en kan hij zich ook niet voorstellen dat hij dat ooit zal doen.

 
De ideeën van Paternotte komen voor 23% over een met die van FVD. En die van LEF heeft wel lef door het partijprogramma op zijn arm te laten tatoeëren. Misschien is hij nog nooit van mening verandert of heeft hij aan zelfreflectie gedaan en gedacht wat heb ik nu weer voor stoms gedaan, en kan hij zich ook niet voorstellen dat hij dat ooit zal doen.


LEF is een cuck partij.
 
LEF is een cuck partij.
Ik had er nog nooit van gehoord maar die indruk kreeg ik ook van zijn standpunten. Maar het blijft dat hij wel lef heeft om zijn partijstandpunten op zijn arm te laten tatoeëren. Ik had het filmpje gepost omdat Paternottes ideeën blijkbaar voor 23% overeenkomen met die van FVD, en dit vond ik ook wel leuk om erbij te zetten. Geeft ook wel aan dat hij nog niet volwassen is, als hij zich niet kan bedenken dat hij ooit ergens van mening zal veranderen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan