Nederlandse politiek

1. De PVV is een politieke partij die zich naast haar focus op immigratie al jarenlang kritisch uitlaat over het klimaat.
2. De partij is van mening dat geldverslindende klimaatplannen en CO2-reductie geen oplossingen bieden.
3. Nederland is verantwoordelijk voor minder dan een half procent van de mondiale CO2-uitstoot, terwijl China in minder dan één dag meer CO2 uitstoot dan Nederland in een heel jaar.
4. De kosten van klimaatmaatregelen worden door sommigen als onbetaalbaar en onrealistisch beschouwd.
5. De PVV heeft als standpunt om de Klimaatwet en andere klimaatmaatregelen te verwerpen.
6. De PVV streeft ernaar de energiebelasting en de BTW op energie te verlagen om de kosten voor burgers te verlichten.
7. Bij de Provinciale Staten-verkiezingen hebben de politieke partijen FvD (Forum voor Democratie) en BBB (BoerBurgerBeweging) de afgelopen jaren ook winst geboekt met betrekking tot klimaat- en milieu-gerelateerde thema's.
8. Volgens Clintel, een denktank die zich niet bindt aan politieke partijen, zijn er voldoende aanwijzingen dat veel burgers genoeg hebben van de voortdurende alarmistische berichtgeving over klimaat en stikstof.
 
Proces verbalen nagekeken hier in de gemeente. Conclusie

In mijn gemeente staat het net online en er is een verschil in stemmen zonder dat er een verklaring is gegeven op het proces verbaal. Ook zijn de tellers maar tot 20.00 uur aanwezig geweest. Tellen begint toch om 21.00 uur? Is dit verdacht of normaal? Gaat om 48 stempassen.

Stemcijfer pvv in mijn gemeente 9006 tegenover 1166 fvd.








 
Gemeente Heerhugowaard plus dorpen eromheen 13313 PVV en 1612 FVD.

Zag onze eigen stemmen wel terug in het pv
 
Gemeente Heerhugowaard plus dorpen eromheen 13313 PVV en 1612 FVD.

Zag onze eigen stemmen wel terug in het pv
Hoe en waar kun je dan je eigen stem terug zien bij het proces verbaal? Is dat iets nieuws? Want hier kom ik alleen maar op de site van gemeente en krijg de lijsten met wat toelichting te zien. Maar nergens waar je je eigen stem terug kan zien.

Wel zat ik even te kijken hoe dat werkt met hertellen wat ze hier gedaan hebben. Bij geen verklaring op het proces verbaal moet een corrigendum bijgevoegd worden. Afhankelijk weer of iets centraal of gemeentelijk is gegaan. Erg ingewikkeld.

Heb vooral de stem cijfers van BBB hier vergeleken met Fvd. In deze gemeente heeft BBB minder stemmen dan FvD. Als dat in meer gemeenten zo is dan bestaat het niet dat zij 7 zetels heeft en Fvd 3.
 
Ik ben ook tegen de PVV en voor Hamas. Ze zijn chaos aan het creeren. Het liefst willen ze een links-islamitische terreurcoalitie met brave rechts-conservatieven die er schande van spreken. Terwijl de Zionistische poppenspelers ze allemaal bespelen.

Mike
 


Aparte dingen gebeuren er allemaal.

En PVV is voor Israël. En Wilders wil de verkeerde vlaggen hard bestraft hebben. Turkse verraadster van VVD wil alleen gedogen. En natuurlijk zal zij wanneer er zo een coalitie is alle steun hiervoor geven aan PVV. De linkse agenda draait gewoon door en rechts is straks degene waarvan aantoonbaar bewezen word dat ze extreem zijn. Omtzigt schat ik voorlopig in dat hij wel met PVV wil regeren net als BBB. Je mag mij pessimistisch, negatief of wat dan ook noemen, maar nergens zie ik hier voordeel in. Voor niemand. Ook voor de boeren niet. Zelfs de optie van Baudet met kleinere partijen een coalitie vormen met gedoogsteun van die Turkse trut vind ik gevaarlijk.
 
Ik ben ook tegen de PVV en voor Hamas. Ze zijn chaos aan het creeren. Het liefst willen ze een links-islamitische terreurcoalitie met brave rechts-conservatieven die er schande van spreken. Terwijl de Zionistische poppenspelers ze allemaal bespelen.

Mike
En daarom vind ik de optie van Baudet eveneens een gevaar want ook fvd zal bespeeld worden.
 
Hoe en waar kun je dan je eigen stem terug zien bij het proces verbaal? Is dat iets nieuws? Want hier kom ik alleen maar op de site van gemeente en krijg de lijsten met wat toelichting te zien. Maar nergens waar je je eigen stem terug kan zien.

Wel zat ik even te kijken hoe dat werkt met hertellen wat ze hier gedaan hebben. Bij geen verklaring op het proces verbaal moet een corrigendum bijgevoegd worden. Afhankelijk weer of iets centraal of gemeentelijk is gegaan. Erg ingewikkeld.

Heb vooral de stem cijfers van BBB hier vergeleken met Fvd. In deze gemeente heeft BBB minder stemmen dan FvD. Als dat in meer gemeenten zo is dan bestaat het niet dat zij 7 zetels heeft en Fvd 3.
Hoe en waar kun je dan je eigen stem terug zien bij het proces verbaal? Is dat iets nieuws? Want hier kom ik alleen maar op de site van gemeente en krijg de lijsten met wat toelichting te zien. Maar nergens waar je je eigen stem terug kan zien.

Wel zat ik even te kijken hoe dat werkt met hertellen wat ze hier gedaan hebben. Bij geen verklaring op het proces verbaal moet een corrigendum bijgevoegd worden. Afhankelijk weer of iets centraal of gemeentelijk is gegaan. Erg ingewikkeld.

Heb vooral de stem cijfers van BBB hier vergeleken met Fvd. In deze gemeente heeft BBB minder stemmen dan FvD. Als dat in meer gemeenten zo is dan bestaat het niet dat zij 7 zetels heeft en Fvd 3.
Op de site van de gemeente, tk verkiezingen uitslag en dan proces-verbaal, zijn per stembureau te bekijken. Maar het kan natuurlijk verschillen per gemeente (site) hoe je daar komt. Maar het moet in elke gemeente per stembureau gepubliceerd worden. Ik kon m’n stem terugvinden omdat ik op iemand midden op de lijst had gestemd, dus hij viel op.
 
Op de site van de gemeente, tk verkiezingen uitslag en dan proces-verbaal, zijn per stembureau te bekijken. Maar het kan natuurlijk verschillen per gemeente (site) hoe je daar komt. Maar het moet in elke gemeente per stembureau gepubliceerd worden. Ik kon m’n stem terugvinden omdat ik op iemand midden op de lijst had gestemd, dus hij viel op.
Oké nou hier op de site niks van te vinden. Heb ook nog niet eerder gehoord dat je je eigen stem terug kan zien eerlijk gezegd.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.967
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan