Nederlandse politiek

De fout ligt bij X (Twitter), niet de forumsoftware. Nu afwachten wanneer het daar weer opgelost is. Tot die tijd is tweets plaatsen zinloos. Heel frusterend, aangezien er nieuws over Israel-Gaza helaas nier hier gedeeld kan worden. Vsnavond werk ik mijn X-account bij, ik raad iedere geinteresseerde aan om daar rechtstreeks te gaan kijken.


Mike
 
Men is serieus bezig met het wel en wee van de Nederlanders:
Men kan beter stoppen met het vaccineren van dieren.
Bekijk bijlage 33800
Dit is al zo hier in Spanje.

Daarenboven afhankelijk van het ras, naast de cursus nog een psychologische test, en een blanco strafblad en verplichte verzekering.

En dat vandat ras is ook grote zever. Er bestaan geen gevaarlijke rassen, er bestaan enkel gevaarlijke baasjes. Naturlijk is het wel zo als een stafford bijt dat dit erger zal zijn dat als een poedel bijt.
 
Dit is al zo hier in Spanje.

Daarenboven afhankelijk van het ras, naast de cursus nog een psychologische test, en een blanco strafblad en verplichte verzekering.

En dat vandat ras is ook grote zever. Er bestaan geen gevaarlijke rassen, er bestaan enkel gevaarlijke baasjes. Naturlijk is het wel zo als een stafford bijt dat dit erger zal zijn dat als een poedel bijt.
Er bestaan wel hondenrassen met een genetisch defect die vanuit het niets kunnen doordraaien. Dat is soms het geval met pitbulls. Nu weet ik dat deze hond ook een van de favoriete rassen van tokkies en criminelen is, dus dat verklaart een deel van de problemen. Dat neemt echter niet weg waarom deze honden soms ineens hun eigenaar, of het kind daarvan aanvallen. Dit hondenras is ontwikkeld speciaal voor hondengevechten. De voorouder daarvan, de Engelse Bulldog is ontwikkeld voor stierengevechten. Spiermassa en een krachtige bijt was belangrijk in de ontwikkeling. Ik denk dat ze ook op agressie en doorzettingsvermogen hebben gefokt.
 
Er bestaan wel hondenrassen met een genetisch defect die vanuit het niets kunnen doordraaien. Dat is soms het geval met pitbulls. Nu weet ik dat deze hond ook een van de favoriete rassen van tokkies en criminelen is, dus dat verklaart een deel van de problemen. Dat neemt echter niet weg waarom deze honden soms ineens hun eigenaar, of het kind daarvan aanvallen. Dit hondenras is ontwikkeld speciaal voor hondengevechten. De voorouder daarvan, de Engelse Bulldog is ontwikkeld voor stierengevechten. Spiermassa en een krachtige bijt was belangrijk in de ontwikkeling. Ik denk dat ze ook op agressie en doorzettingsvermogen hebben gefokt.
De huidige Engelse bulldog niet, dat waren zijn voorouders de Antiguo Bulldog, een heel andere hond die niet meer bestaat.
Die aanvallen gebeuren zeer zelden en er wordt dan ook niks gezegd over hoe het dier opgevoed werd en behandeld werd.

Mijn zoon heeft een Amercican Stafford, een lieve, rustige hond. Maar je moet er uiteraard aandacht aan besteden.
 
Ik heb nog niet kunnen kijken of de huidige problemen met tweets hier op het forum anders zijn dan vroeger maar wat ik wel altijd heb gemerkt is dat als je de pagina herlaad/ververst en dan heel rustig, echt heel rustig wacht tot dat alles herlaad/bijgewerkt is de tweets er dan ineen keer wel zijn. Je hoeft geen minuten lang te wachten maar wel iets langer dan ik normaal zou doen en soms is de tweet er al heel snel.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan