Nederlandse politiek

Gaat ie dus wel eerste minister worden ?
Ja de verkiezingen had ik wel het gevoel dat hij dat zou gaan worden. Of in elk geval dat er een kabinet Wilders komt. Het is maar te hopen dat hij niet wil gaan bemoeien met Israël en Gaza net zoals dat hij met deze woorden zegt niet met Oekraïne bezig te gaan zijn. Zijn partij programma zegt in elk geval voor wat betreft Israël iets anders.
 

En maar zeiken dat alles duurder word en de gasrekening niet meer kunnen betalen. Als ik zie wat er hier allemaal de lucht in ging😏 Nederlanders en hun vuurwerk 🤮 die knallen zijn echt niet meer normaal echt een Warzone was het.
Als die zelfde Nederlanders nou eens zo omgaan met demonstraties en opkomen voor hun rechten. Maar dan blijven ze massaal thuis. Maar als het om vuurwerk gaat😤

Echt zoo klaar met die Hollandse mentaliteit!
 
En maar zeiken dat alles duurder word en de gasrekening niet meer kunnen betalen. Als ik zie wat er hier allemaal de lucht in ging😏 Nederlanders en hun vuurwerk 🤮 die knallen zijn echt niet meer normaal echt een Warzone was het.
Als die zelfde Nederlanders nou eens zo omgaan met demonstraties en opkomen voor hun rechten. Maar dan blijven ze massaal thuis. Maar als het om vuurwerk gaat😤

Echt zoo klaar met die Hollandse mentaliteit!
Dat is 1 avond. Tracht hier vanaf ongeveer 20 december maar een rustig rond te lopen zonder continue knallen. Quasi onmogelijk. en niet enkel savonds hoor, de gehele dag, van die snotneuzen.
 


Dan mag Caroline ook wel zeggen wat ze er zelf van vindt dat een boer wel of niet gezegd zou hebben dat.......

Controlled opposition streken.
 
Ik vraag me serieus af of het weer momenteel gemanipuleerd wordt of is het puur toeval?
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me serieus af of het weer momenteel gemanipuleerd wordt of is het puur toeval?
Het is nu zo van slag (in mijn ogen) dat het toch een natuurlijk verschijnsel is.
Gemanipuleerd is mijn gedachte!
Herfstweer in de winter, Elders in Europa sneeuw en vorst, hier te lande dijken en dammen gebroken/verwijderd, achter andere stuwen en dammen is het water tot max. gestegen EN veel regen, dit is opzet!
Weet je nog, een paar jaar terug in Limburg? Het zelfde verhaal.
 
Gemanipuleerd is mijn gedachte!
Herfstweer in de winter, Elders in Europa sneeuw en vorst, hier te lande dijken en dammen gebroken/verwijderd, achter andere stuwen en dammen is het water tot max. gestegen EN veel regen, dit is opzet!
Weet je nog, een paar jaar terug in Limburg? Het zelfde verhaal.
Daar maken ze alles kapot met de regen en afbreken stuwwen
en
hier maken ze alles kapot met geen regen en afbreken stuwwen
 
Mijn geitenboer mag nu niet meer in de ''droge'' rivierbedding waar toch nog wat groen groeit met zijn geiten om de vogels te beschermen.
Die geiten eten geen vogels hoor.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan