Nesara / Gesara de nieuwe wereld

Tqr0nikpxofkz7fkjboscezgurghrhd7t.jpg

Mike, mijn bericht is weg na bewerken. Is deze in de spam terecht gekomen?

Trump doelt helemaal niet op Kinine als HCQ medicijn. Hij doelt op voor eens en voor altijd fraude oplossen en deep state exposen voor wat ze zijn middels HCQ! Welke in pubmed te vinden is.

Ik probeer het nog een keer. Zie ook mijn berichten hierboven.

Bedoel je dat omdat deze slogan door Trump gezegd word? Want ik lees dat dit al langer in de politiek gebruikt word. Ik ben verder gaan kijken en kom tot iets vreemd. Ik denk niet zozeer dat dit met deze topic te maken heeft maar zo kwam ik wel bij een paar dingen.

Over Drain the Swamp

Drain the swamp is a phrase which has frequently been used by politicians since the 1980s. The phrase alludes to the physical draining of swamps which is conducted to keep mosquito populations low in order to combat malaria,[1] prevalent during the time in Washington D.C. on supposed swampy grounds.[2] It has been used as a metaphor by
Vervolgens kom ik hier waar over een systeem word gesproken. Nou, de hele wereld zit nog in het systeem wat Trump aan bestrijden is.

https://en.wikipedia.org/wiki/Drain_the_swamp

Dan dit:

Swatting mosquitoes versus draining the swamp
James Reason (of the Swiss Cheese Model8) once characterised the goal of error investigations as draining the swamp not swatting mosquitoes.8 Critical incidents arise from the interplay between active failures (eg, not double checking for allergies before administering a medication) and latent conditions9 (eg, workload for the nurse and reliance on human memory for a critical safeguard when electronic systems with built-in reminders exist). Returning to Reason's analogy, we do not want to spend our time and expend our resources swatting at the mosquitoes of ‘not double checking’. Rather, we want to drain the swamp of the many latent conditions that make not double checking more likely to occur. Too often, RCA teams focus on the first causal factor identified (eg, staff violation of the allergy-checking policy) rather than considering such factors holistically as parts of a sociotechnical system (ie, interactions between people and technology embedded in an organisational structure).
En via deze site vind ik HCQ en kom ik op onderstaande site. Trump heeft het ook wel eens over Longwoods gehad. Is dit de vaccin ofzo? Of ben ik weer op zoek naar een hoop onzin? Elk geval, als je op de site via zoekfunctie zoekt op HCQ kom je op onderstaande link uit. Als je dat die link die je vind in google zet kom je uit bij Pubmed.

https://qualitysafety.bmj.com/content/26/5/350

Zie bovenin staan HealthQ. Kopieer dat en plak in google en zie wat je krijgt. In pubmed Electronic Healthcare??? https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22874443/

Ik probeer nog een keer het bericht te plaatsen.

Bedoel je dat omdat deze slogan door Trump gezegd word? Want ik lees dat dit al langer in de politiek gebruikt word. Ik ben verder gaan kijken en kom tot iets vreemd. Ik denk niet zozeer dat dit met deze topic te maken heeft maar zo kwam ik wel bij een paar dingen.

Over Drain the Swamp

Drain the swamp is a phrase which has frequently been used by politicians since the 1980s. The phrase alludes to the physical draining of swamps which is conducted to keep mosquito populations low in order to combat malaria,[1] prevalent during the time in Washington D.C. on supposed swampy grounds.[2] It has been used as a metaphor by
Vervolgens kom ik hier waar over een systeem word gesproken. Nou, de hele wereld zit nog in het systeem wat Trump aan bestrijden is.

https://en.wikipedia.org/wiki/Drain_the_swamp

Dan dit:

Swatting mosquitoes versus draining the swamp
James Reason (of the Swiss Cheese Model8) once characterised the goal of error investigations as draining the swamp not swatting mosquitoes.8 Critical incidents arise from the interplay between active failures (eg, not double checking for allergies before administering a medication) and latent conditions9 (eg, workload for the nurse and reliance on human memory for a critical safeguard when electronic systems with built-in reminders exist). Returning to Reason's analogy, we do not want to spend our time and expend our resources swatting at the mosquitoes of ‘not double checking’. Rather, we want to drain the swamp of the many latent conditions that make not double checking more likely to occur. Too often, RCA teams focus on the first causal factor identified (eg, staff violation of the allergy-checking policy) rather than considering such factors holistically as parts of a sociotechnical system (ie, interactions between people and technology embedded in an organisational structure).
En via deze site vind ik HCQ en kom ik op onderstaande site. Trump heeft het ook wel eens over Longwoods gehad. Is dit de vaccin ofzo? Of ben ik weer op zoek naar een hoop onzin? Elk geval, als je op de site via zoekfunctie zoekt op HCQ kom je op onderstaande link uit. Als je dat die link die je vind in google zet kom je uit bij Pubmed.

https://qualitysafety.bmj.com/content/26/5/350

Zie bovenin staan HeathQ. Kopieer dat en plak in google en zie wat je krijgt. In pubmed Electronic Healthcare???

Deze reactie was aanvankelijk bedoeld na aanleiding van het boek waar Mike het over had. En als ik er helemaal naast zit, nou ja, dan heb ik een  uurtje me tijd op moeten offeren voor misschien helemaal niks. 😃

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=%22Healthc+Q%22[Title+Abbreviation]

Ik zie dat ik deze link nog vergat te plaatsen.  Rechts boven staat deze info. Healthcare Quarterly 15(Special Issue) April 2012 : 24-29.doi:10.12927/hcq.2012.22845

Ik kan het niet meer rijmen. Misschien gaat het alleen om een elektrisch patiënten dossier. Maar vind het zo vreemd dat hier letterlijk HCQ staat. En het verhaal erbij is ook niet gerelateerd aan HCQ zoals wij steeds denken.  Volgens mij slaat HEALTHCARE QUARTERLY op HCQ.

https://www.longwoods.com/content/22845/healthcare-quarterly/from-discovery-to-design-the-evolution-of-human-factors-in-healthcare

BOOM...! JO HULL DISCOVERS NESARA GESARA MIGHT HAVE BEEN ACTIVATED CHARLIE WARD LOVING IT..!
Eerste 10 minuten kun je wel overslaan...
&t=4s

Het komt er op neer dat Trump op 2 nov. een EO heeft getekend die mogelijk over Nesara/Gesara gaat. Ik heb de EO opgezocht, gaat over onderwijs en educatie en er wordt inderdaad gesproken over een termijn van 120 dagen maar ik zie zelf in de verste verte niet hoe dit over Gesara zou moeten gaan. Wellicht is mijn Engels niet goed genoeg hoor om dit te zien maar kan ook wel weer een dwaalspoor zijn....
Dit is de link naar de EO:
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/executive-order-establishing-presidents-advisory-1776-commission/

En het zou dan gaan om dit artikel:

Sec. 2. The President’s Advisory 1776 Commission. (a) Within 120 days of the date of this order, the Secretary of Education shall establish in the Department of Education the President’s Advisory 1776 Commission (“the 1776 Commission”) to better enable a rising generation to understand the history and principles of the founding of the United States in 1776 and to strive to form a more perfect Union.

Weet niet zo goed waar deze te plaatsen, zet hem hier maar even.
The Bossmaker.
Best lastige materie, moet hem misschien nog een keer bekijken, beluisteren......

Eigenlijk ging het vlak na onze geboorte al mis: onze ouders kregen een uitnodiging voor het doen van een geboorteaangifte. En wat was de rol van de medisch getuige? Onbedoeld, zijn we drie dagen na de geboorte bij de burgerlijke stand aangegeven én: ingeklaard.

Als een postpakket, een commodity, als een goed, onder commercieel handelsrecht. Elk kind krijgt bij de geboorteaangifte een nummer. Zonder dat u dat weet wordt er direct een handelswaarde en een trust aan gekoppeld.

Vanaf dat moment bestaan we als levend mens niet meer voor het systeem. Vanaf dat moment geldt maritieme wetgeving (oftewel piratenrecht oftewel het recht van de sterkste).

Onze ouders handelden vanuit onwetendheid en goed vertrouwen. Maar is dat vertrouwen wel gerechtvaardigd?

Bij een steeds groter wordende groep dringt het besef door dat wij wél een mens van vlees en bloed zijn en niet een postpakketje.
Zij richten hun leven anders in.
Zij aanvaarden hun Geboortetrust beneficiair.

Want in uw geboortetrust zit veel geld. Heel veel geld.
En dat geld is van u.
U moet de overheid echter wel laten weten dat u uw erfenis wilt aanvaarden.
&feature=youtu.be

Dit wordt uitgelegd in de toolkit en het verbaasd me niet dat er zo weinig aandacht ook hier op het forum is.
Jammer er zit zo ontzettend veel achter,

Om dan maar gelijk de koe bij de hoorn te pakken is kan iemand bevestigen of ontkennen dat de ministeries en 'het binnenhof' of deel uit maakt van de marine vloot of aparte bedrijven zijn met een kvk nummer dat zou heel veel namelijk verklaren.

@Iedereen , ik heb gekeken en ja , moeilijk te begrijpen als je er niet veel van weet,  wat vinden jullie hiervan ? En Mike heb jij deze video gezien en wat vind jij ? Gr Assie

Even een paar ministeries opgezocht op de site van KvK. ministerie Justitie, buitenlandse zaken en volksgezondheid staan er allemaal inderdaad in Jokejoke.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan