Nieuw: de tekort-test

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mtje
  • Startdatum Startdatum
lol wel heel gemakkelijk om het meteen op een onbelance af te schuiven van de client, wat als de behandelaar niet in Balance is? wat is jouw bron van test energy??? daar kun jij niet op antwoorden :)

het doet mij denken aan al die super reiky masters die zich als je al in energy werk kunt verplaatsen absoluut met kleuterklas energy bezig houden.... de indigo generatie, daar heb ik niet veel mee sorry.

 
Uiteraard zorg ik dat ik zelf in balans ben, ik doe de basis balans check ook bij mezelf. Als ik niet in balans ben werkt het niet. Mijn bron van test energie... ten eerste mezelf (in balans) en aangezien ik ook (helende) energie doorgeef (die niet van mij is) is de bron ook de energie van mijn gids.

 
weet iemand waar je een bloedtest kan laten doen voor zware metalen (lood, calcium, koper, kwikzilver, mangaan, selenium, titanium, zink). buiten ziekenhuis om en bloedafname aan huis is gewenst...

 
ik test op o.a op zware metalen... niet specifiek welke maar wel of en zo ja hoeveel % zware metalen er aanwezig zijn in je lichaam.

En kijk vervolgens wat de beste detox methode is voor je ( van citroen( sap om lever te ondersteunen, magnesium voetenbaden tot bijv. colloïdaal zilver kuur) wel allemaal op natuurlijke wijze.

 
@binnenstebuiten: precies die situatie had ik vorige maand. Een patiënt die alleen thuis geprikt kon worden. Metalen/elementen per element of in totaalprofiel, in bloed/serum/rode bloedcellen/urine/haar zijn allemaal mogelijk en hebben hun eigen waarde bij interpretatie.

Er zijn mogelijkheden om bloed af te laten nemen aan huis voor derden door laboratoria of speciale laboratoriumdiensten als Saltro. Afhankelijk van waar je woont zijn er nog andere mogelijkheden. Je kunt even contact opnemen voor specifieke vragen als je wilt.

Bereikbaarheidsgegevens vind je via onderstaande link, mijn website wordt op het ogenblik onophoudelijk gehackt en dan plategegooid, dus dan maar zo bereikbaar:

https://www.fatsforum.nl/topic/colonquixote-account-suspended#post-110376

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan