Sinds begin van deze week eet ik bottenbouillon, niet elke dag nog, en nu is mijn stoelgang niet in orde. Nu weet ik dat ik ooit het advies heb gekregen om ervoor te zorgen, ook i.v.m. angstaanvallen, dat mijn stoelgang makkelijk verloopt. Maar het is best lang geleden dat het nu zo moeilijk gaat. Bitterzout had de afgelopen week helemaal geen effect, twee x gebruikt. Gisteren pijnlijk in onderbuik. Zelf vermoed ik mijn darmen. Toen moest ik opeens naar de wc, gevoel alsof er diarree op komst was, maar het resultaat was, 3 druppels en verder helemaal niets. Zit er nu aan te denken om zo 2 theelepels bitterzout te nemen en morgen eens een zoutwaterflush. Heb gisteren nog stoelgangthee van zonnatura gekocht en een groene thee met gember van Pyramide. En nog biologische wortelsap. Drink me suf, voel me verder okay, maar wil zo graag dagelijks ontlasting en heb het gevoel dat er bij mij nog iets moet loskomen.
Onze eerste kefir is hopelijk vandaag of morgen klaar - ben erg benieuwd daarnaar, met dank aan Tanja! Maar ik zou graag wat adviezen willen en misschien een beetje mental support. Krijg het er af en toe toch wel een beetje benauwd van.
Thineke