Vorige week donderdag de jodium binnen gekregen. Uiteraard gelijk ingenomen, 2 druppels. Waarom maken ze dat soort dingen niet lekkerder? Niet mijn ding dus, die smaak. Gelukkig vindt ik paranoten wel lekker, eet ik nog iedere dag 3. Zondag weer ingenomen en vandaag weer. Vandaag een druppeltje uitgeschoten, waren dus 3 druppels.
De osteopaat had me al gezegd dat de schildklier energetisch uit balans is, dus dat stukje ben ik ook aan gaan pakken. Ik ben me weer bezig gaan houden met een passie van mij. In dit geval een workshop uitwerken vanuit het inca-sjamanisme, zodat ik die door kan gaan geven. Ik was een beetje afgedwaald, maar ben weer helemaal terug :wink:
Stand van zaken nu: minimaal schilfers meer op mijn hoofdhuid (bijna helemaal weg), betere gemoedstoestand, alle eczeemplekken op mijn lichaam zijn verdwenen (hoofd weet ik niet, maar dat zal ook beter zijn), wordt niet meer extreem moe wakker, ik wordt 's nachts niet meer wakker van de kou, heb het eerder warm en overdag kan ik mijn temperatuur ook goed reguleren. . De eerste resultaten zijn er al!
Wel een nadeel.... Ik slaap maar een paar uur per nacht. Heb moeite met inslapen en doorslapen. Doorslapen is echt nooit een issue geweest. Maar ik kan wel mezelf tot rust brengen en houden, waardoor ik toch uitgerust opsta. Misschien moet de adrenal al wel naar beneden bedenk ik me nu. En minder klungelig ben ik ook nog niet, maandag op het werk een bijna volle fles melk laten vallen op de vloer, geeft toch een zooitje!